מערכת COL | יום י"ג כסלו ה׳תשס״ז 04.12.2006

הונחה אבן הפינה לבית חב"ד בשכונת השחמון באילת

כ-350 איש מתושבי העיר אילת השתתפו הערב (שני) בהנחת אבן הפינה לבית חב"ד חדש שיוקם בשכונת השחמון בעיר, שיצטרף לבית חב"ד הוותיק והמרכזי הפועל שנים רבות באילת בהנהלת הרב מנדי קליין ■ הבניין החדש יכיל בית כנסת, בית מדרש, ספרייה, וחדרי לימוד שיתפרשו על פני כ- 550 מ"ר ■ רב העיר אילת ויו"ר מוסדות חב"ד באילת  הרב יוסף העכט סקר את פעילות חב"ד בעיר, שלב אחרי שלב, וציטט מאיגרות הרבי על חשיבות הנחת אבן הפינה על-ידי תינוקות של בית רבן לסיפור המלא
הונחה אבן הפינה לבית חב

כ-350 איש מתושבי העיר אילת השתתפו הערב (שני) בהנחת אבן הפינה לבית חב"ד חדש שיוקם בשכונת השחמון בעיר, שיצטרף לבית חב"ד הוותיק והמרכזי הפועל שנים רבות באילת בהנהלת הרב מנדי קליין. הבניין החדש יכיל בית כנסת, בית מדרש, ספרייה, וחדרי לימוד שיתפרשו על פני כ- 550 מ"ר.

בטקס נטלו חלק ראש העיר מר מאיר יצחק הלוי, מ"מ רה"ע מר אלי לנקרי, חברי מועצת העיר, רבני העיר: הרב יוסף העכט והרב משה הדאיה, רב השכונה הרב שמעון אייזנבך, ורבני השכונות: הרב לנדר, הרב אזולאי, והרב ויצמן

פתח את הערב הרב מנדי קליין מנהל בית חב"ד בעיר שסקר את פעילות חב"ד והביע את תקוותו להתפחות המקום לאחר השלמת בניית בית חב"ד. אחריו נשא דברים ראש העיר מאיר יצחק הלוי שאמר כי הוא נוכח לראות שההחלטה להעניק את השטח לחב"ד מוצדקת. יאיר טורנהיים נציג קרן ספרא המסייעת בבניית הבית חב"ד ביטא את המשך השיתוף פעולה עם בית חב"ד באילת.

נציג תושבי השכונה מר שלמה עוזרי נשא הודה בחמימות לאנשי חב"ד על החלטתם להקים מרכז יפה ומשוכלל בשכונתם - מה שיאפשר למאות ולאלפי תושבי שחמון להנות ולהשתתף ממגוון הפעילויות של הבית חב"ד מציע במיוחד שלא יצטרכו עוד לכתת רגליהם למרחקים כדי להתפלל.

רב העיר אילת ויו"ר מוסדות חב"ד באילת הרב יוסף העכט סקר את פעילות חב"ד בעיר, שלב אחרי שלב, וציטט מאיגרות הרבי על חשיבות הנחת אבן הפינה על-ידי תינוקות של בית רבן. הרב הכעט הודה לכל הגורמים שאפשרו את הוצאת רשיון הבנייה בזמן כה קצר והביע את סיפוקו מכך שיוקם מרכז להפצת מעינות חסידות חב"ד לאלפי משפחות נוספות. "ההצלחה של פעילות חב"ד באילת היא מהמפורסמות שאינן צריכות ראיה" אמר הרב הכט "ובטוחני שעם הברכות הקדושות של הרבי המלוות אותנו תמיד נזכה שגם הבית חב"ד החדש יהיה מגדלור לקרב לבן של ישראל לאבינו שבשמים. הרב העכט הודב לראשי ועסקני העיר שנרתמו כולם להצלחת הפרוייקט.

בתום שלב הנאומים, פנו המשתתפים להנחת אבן הפינה למרכז החדש שבנייתו אמורה להסתיים בעוד עשרה חודשים. בראש מניחי אבן הפינה היו קבוצת ילדים - תלמידי בית ספר חב"ד בעיר שהוזמנו להניח את אבן הפינה, וזאת על פי הוראה של הרבי בעניין. בהמשך כובדו רבני העיר, ראש העיר וחברי המועצה.

את הערב הנעים הרב טוביה חבקין רב בית ספר חב"ד בעיר בתזמורתו החסידית. בתום הטקס התפזרו התושבים בשמחה וברגש של התרוממות ואחלו שהבנייה תסתיים מהר ושיוכלו לחגוג עוד השנה את חנוכת הבית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.