מערכת COL | יום י"ג כסלו ה׳תשס״ז 04.12.2006

בית חב"ד קוניאו קיבל אישור להרחבה

משרד תכנון הבנייה של אגורה הילס העניק אישור לחב"ד המקומית לשפץ ולהרחיב את את מרכז המשרדים שלו הממוקם בבניין בעל שתי הקומות ■ שליח חב"ד הרב משה בריסקי אמר שהבניין לא יכול היה לענות על צרכי הקהילה המתפתחת וביקש אישורים להרחיב את האולם ■ המבנה החדש בגודל מתוכנן כולל של כ-650 מ"ר יאפשר מקום נוח יותר להיקף הפעילויות הרבות של חב"ד שכוללות 'מעגל הידידות', תוכניות חינוכיות וסדנאות לכל הגילאים  לסיפור המלא
בית חב
(צילום: Shmais.com)

משרד תכנון הבנייה של אגורה הילס העניק אישור לחב"ד באיזור קוניאו לשפץ ולהרחיב את את מרכז המשרדים שלו הממוקם בבניין בעל שתי הקומות.

שליח חב"ד המקומי הרב משה בריסקי אמר שהבניין לא יכול היה לענות על צרכי הקהילה המתפתחת וביקש אישורים להרחיב את האולם לרוחב של יותר מ-300 מ"ר על מנת להביא למקומות ישיבה רבים יותר בבית הכנסת.

המבנה החדש בגודל מתוכנן כולל של כ-650 מ"ר יאפשר מקום נוח יותר להיקף הפעילויות הרבות של חב"ד שכוללות 'מעגל הידידות', תוכניות חינוכיות וסדנאות לכל הגילאים.

כמו במקומות אחרים נתקל הרב בריסקי בקושי לקבלת אישור של מבנה דת בקרב אזור מסחרי, ואפשרות ליצירת שטח חנייה קטן יותר מהמקובל, כמו-כן, הרווח בין המבנה לאזור החנייה היווה מכשול נוסף. לאחר התגברות על בעיות בטיחותיות ואסטטיות הוחלט לאשר את הרחבת המבנה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.