מערכת COL | יום י"ג כסלו ה׳תשס״ז 04.12.2006

"לאחר פיגוע - הפנייה הראשונה מגיעה מחב"ד"

"לאחרי כל פיגוע צעירי חב"ד הם העומדים ראשונים במערכה לסייע. הפנייה הראשונה תמיד מגיעה מהם, והם ממשיכים לסייע לאורך זמן", כך ציינה הממונה מטעם עיריית נתניה על הטיפול במשפחות הנפגעים במהלך חנוכת אנדרטה להנצחת נפגעי פעולות האיבה ■ בטקס השתתפה משלחת של בית חב"ד בנתניה לצד ראש עיריית נתניה. במהלך הטקס צויינה בהבלטה הפעילות המקיפה והעיקבית של ארגון "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" שבשיתוף פעולה עם בית חב"ד המקומי מגישים כל עזרה המתבקשת לנפגעים ומסייעים ביד רחבה וברגישות הראויה  לסיפור המלא
עיריית נתניה חנכה אנדרטה להנצחת נפגעי פעולות האיבה ומשלחת של חב"ד כיבדה את המשפחות בהשתתפותם בטקס, בהם השליח הרב מנחם ולפא יו"ר מוסדות חב"ד בנתניה יחד עם השליח הרב יצחק טייכטל, והרב מנחם קוטנר ממטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור".

האירוע, נערך בדיוק 59 שנה אחרי הפיגוע הראשון: היה זה אוטובוס אגד עם 21 נוסעים מנתניה לירושלים וליד פיג'ה – כיום נחלים – הותקף האוטובוס בידי ערבים מהכפר. שישה מתושבי נתניה נרצחו. אלה היו הקורבנות הראשונים.

במהלך הטקס צויינה בהבלטה הפעילות המקיפה והעיקבית של ארגון "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" שבשיתוף פעולה עם בית חב"ד המקומי מגישים כל עזרה המתבקשת לנפגעים ומסייעים ביד רחבה וברגישות הראויה.

גב' חנה חקאק הממונה מטעם העירייה על הטיפול במשפחות הנפגעים ציינה בפני ראש העירייה כי מיד לאחרי כל פיגוע צעירי חב"ד עומדים ראשונים במערכה לסייע. הפנייה הראשונה תמיד מגיעה מהם, והם ממשיכים לסייע לאורך זמן".

האנדרטה מנציחה את נפגעי הטרור לאורך השנים, 96 איש תושבי העיר ואורחיה שנפגעו בפיגועי הטרור הרצחניים. כאשר בשש השנים האחרונות ספגה העיר נתניה 16 פיגועי טרור, בין הפיגועים המצמררים היה הפיגוע במלון פארק בנתניה, שארע בליל הסדר כשמחבל מתאבד פוצץ עצמו בלב חדר האוכל, רצח 30 איש ופצע עשרות בשעה שהסבו לשולחן ליל הסדר.

חנוכת האנדרטה, נערכה במעמד ראש עיריית נתניה, הגב' מרים פיירברג-איכר וכן נציגת התורמים, מהנהלת JNF אנגליה, חברי מועצת העיר, יו"ר הוועדה למשפחות נפגעי הטרור, מר עקיבא יצחקי ונציגת משפחות הנפגעים, הגב' רחל פרידמן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.