מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תשס״ז 03.12.2006

שליחות הרבי בישראל התכנסו ב'ניר-עציון'

שבת נפלאה של התעלות רוחנית עברה על שליחות הרבי, רעיותיהם של שלוחי הרבי, מנהלי בתי חב"ד ברחבי הארץ, שאורגנה בקפידה על-ידי 'אגף הסניפים' בצעירי-אגודת-חב"ד. הכינוס התקיים במלון 'ניר-עציון' המפואר והשתתפו בו כשלוש מאות שליחות מבתי חב"ד מכל רחבי הארץ ■ אורחת הכינוס היתה השליחה הרבנית בתיה גרליק ממילאנו שהתוועדה עם השליחות   דיווח ותמונות
שליחות הרבי בישראל התכנסו ב'ניר-עציון'
(צילום: מאיר דהן, COL)

כשלוש מאות שלוחות חב"ד ברחבי הארץ, רעיותיהם של שלוחי הרבי, מנהלי בתי חב"ד ברחבי הארץ, התכנסו השבת במלון ניר-עציון, לשבת מאחדת ומחממת שעמדה בסימן 'יוצאים ביד רמה' - בהתאם לפרשת השבוע בו מתקיים הכינוס - פרשת "ויצא".

התוכנית החלה ביום שישי, ושליחות רבות הגיעו למלון מוקדם כדי להשתתף בסדנאות שתוכננו. לאחר רישום, קבלת התוכנייה והתארגנות אישית פנו השליחות למפגש וסדנה הפותחת עם התזונאית רלי אבל מראשון-לציון שהרצתה שעה ארוכה על חשיבות התזונה הנכונה בחייה של כל אישה, ובפרט בחיי של שליחה העסוקה כל שעות היום בשליחותה. זמן רב לאחר סיום הסדנה הרישמית ישבו נשים להתייעץ איתה. ההתקהלות סביבה נמשכו גם במהלך כל השבת. כל השליחות קיבלו ממנה עצות והכוונות בנושא "תזונה בריאה".

בסיום הסדנאות התארגנו השליחות בחדרי המלון. לכל שליחה ציפתה בחדר המלון שי נאה – תיק מפואר ובתוכו חוברות קריאה ולימוד, לצד תלושי קנייה ברשת 'קידי-שיק' בסך 200 ש"ח, דיסק של "לב של אמא" ועוד.

עם כניסת השבת התכנסו הנשים באולם המרכזי של בית-המלון להדלקת נרות, כשבסויומה נפתח המושב הראשון של השבת שהונחה על-ידי מנהלת השבת הגב' תמי וולף שליחת חב"ד בירוחם. בפתח דבריה הודתה הגב' וולף לצעירי-אגודת-חב"ד על אירגון השבת, וכן לשליחות הרבות שנטלו חלק בתוכניות השבת.

הרב נפתלי ליפסקר מנהל אגף הסניפים בצעירי-חב"ד הוזמן לשאת דברי פתיחה בנושא המרכזי של השבת "יוצאים ביד רמה". הרב ליפסקר עמד בדבריו על היכולות המופלאות של השליחות של הרבי, וציין כי השבת בשנה שעברה עמדה בסימן "לך-לך", וכעת לאחר שהלכנו, הגענו כבר לדרגה "ויצא" -  'יוצאים ביד רמה'.


30 שליחות חדשות בשנה האחרונה

לאחר תפילת ערבית מרוממת ומרגשת התאספו השליחות לסעודת שבת חגיגית שלוותה בניגונים חסידיים. בפתח ההתוועדות חיכתה לשליחות הפתעה: על גבי שולחן ענק שעמד במרכז ההתוועדות נפרשה מפת ארץ ישראל ועליה שמות כל הישובים בהם פועלים סניפי צעירי-חב"ד ברחבי הארץ. כל אחת מהשליחות קיבלה לידיה שקית מקושטת ובה סוכריות צבעוניות וכאשר קראו את שמה, קמה וקלעה את הסוכריות אל מקום השליחות. כך התמלאה לה המפה בסוכריות רבות סמל לפריסה הרחבה של סניפי בתי חב"ד בישראל.

המעמד נפתח בקריאת שמותיהם של קרוב ל-30 שיליחות חדשות שיצאו בשליחות בשנה האחרונה לקול תשואותיהן של השליחות הוותיקות. בתום קריאת השמות, פצחו השליחות בניגון סוחף של "ראש חודש כסלו". את המעמד אירגנו השליחות הגב' מירי וינקרט ממצפה יריחו והגב' פנינה קוצר מאילת.

בסיום הסעודה החגיגית נערכה התוועדות עם אורחת השבת השליחה הרבנית בתיה גרליק ממילאנו, רעייתו של הרב גרשון-מענדל גרליק השליח הראשי של חב"ד במילאנו. האורחת פרשה בפני השליחות את מערכת הקשרים העניפה שהיה לה ובעלה עם הרביף ועל ההוראות והיחס הרב שזכו. ההתוועדות נמשכה עד לשעות הקטנות של הלילה.

בבוקר, השכימו הנשים לשיעור בחסידות עם הגב' חנה אברהם שליחת חב"ד בישוב ינון, ולאחר תפילת שחרית, סעדו השליחות את סעודת השבת החגיגית, כשבמרכזה נערכה תוכנית בהנחיית השליחות הגב' חני ליברמן מקיסריה והגב' חני ירס מיהוד בנושא "דילמות השליחות".

לאחר תפילת ערבית נערך "סדר ניגונים" בהשתתפות כל השליחות, ולאחר הבדלה והתארגנות קצרה פנו השליחות לסעודה "מלווה-מלכה", כשחדר האוכל קושט באופן מיוחד והשרה אווריה חגיגית. את המעמד הנחתה הגב' בת שבע כהן מחברון שהזמינה את חברתה שרה נחשון מהישוב אפרת לקרוא פרק תהילים לחיזוק ביטחון תושבי ארץ ישראל.


מענק טיסה לשליחות לכינוס השלוחים העולמי

הרב יוסף-יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי-חב"ד ויו"ר אגודת חסידי-חב"ד בארץ הקודש, חיזק ועודד את השלוחות וציין כי כינוס זה מהווה חוליה נוספת בפעילות מרכז צעירי-אגודת-חב"ד, למען משפחות השלוחים של מנהלי ועובדי בתי חב"ד בארץ. הרב אהרונוב הכריז כי השליחות יקבלו אף הן מענק אחיד לנסיעה לכינוס השלוחות העולמי שיתקיים בסמיכות לכ"ב שבט ב-770 שבניו-יורק.

את השבת המרוממת חתמה הרצאה של שחר לארי ממכון S.I.T שעסקה ב"התחלות חדשות ויציאה מקבעונות" ואשר מבוססת על שיטה של חשיבה יצירתית. בסיום, צפו השליחות בקטע וידאו מיוחד מהרבי על עניינם המיוחד של נשי ובות ישראל, ונערכה הגרלה על כרטיס טיסה לרבי בה זכתה השליחה הגב' רבקה קורנט גן יבנה.

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
10 תגובות
1.
הייתי שם שמרטפית...
י"ב כסלו ה׳תשס״ז
רציתי לומר שהיה ממש יפה....... כל הכבוד.. והתינוקות שהיו אצלי היו ממש מתוקים!!!
2.
השמרטפיות
י"ב כסלו ה׳תשס״ז
ושלא נשכח את השמרטפיות המקסימות שהגיעו במיוחד לשמור בהתנדבות מוחלטת על התינוקות...
תודה רבה לכן, הייתן מקסימות ונתתם לאימהות להקשיב ולהנות מהשבת ללא הפרעות מצד התינוקות!!!
ותודה מיוחדת ל:
אסתי פ. גולי ז. רלי וחני ו. חני ש. חני ע. יעלי ש. נחמי כ. מבית חנה-נחלה כיתה ט, הייתן פשוט נהדרות.
3.
כל הכבוד
י"ב כסלו ה׳תשס״ז
רציתי להוסיף כל הכבוד למי שעומדת מאחורי כל האירוע הנפלאה השבת המיוחדת המזכירה של הרב נפתלי שיחי ליפסקר הלא היא: הגב המסורה נחמה שתחי כהנא שעובדת ימים כלילות למען השלוחים והשליחות

אחת המשתתפות
4.
היה חבל על הזמן
י"ב כסלו ה׳תשס״ז
תמי וולף ישר כח גדול על הארגון וכן למרצה בתיה גרליק
5.
ליעלי .ש. ה-10
י"ב כסלו ה׳תשס״ז
היית מקסימה מאוד!
מתגעגעת דבורי (רוסיה)
6.
ישר כוח
י"ב כסלו ה׳תשס״ז
גם אני רוצה להצטרף לברכות החמות

לגב נחמה כהנא על האירגון הנפלא

תודה וישר כוח
7.
הרב ישראל ברוד
י"ב כסלו ה׳תשס״ז
היה חסר השנה את הרב ישראל ברוד אקווה שיחשלים את זה בכינוסים הבאים .
8.
בנושא עקרוני כמו הידורי כשרות סומכים על...
י"ג כסלו ה׳תשס״ז
מאוד מוזר שישנם מאות שלוחות מבתים חסידיים מכל רחבי הארץ ובתוכם שלוחות שעוסקים במבצע כשרות, ולא מפרסמים מי הרב החבדי שנותן את הכשרות בניר עציון? ועוד אירוח בשבת!!
איך יכול כי בימי עיון ושבת לשלוחות חב"ד בארה"ק אין השגחה מטעם רבני חב"ד!!!!
כל קבוצה שמתארחת בניר עציון המכבדת את עצמה מבאים צוות של משגיחי כשרות, בנוסף להשגחה במקום, וחב"ד סומכים על ????????
ידוע שיש משגיח חבדניק אך זה לא הופך את המקום בהכשר של חב"ד. בפרט בימים אלו שצריכים להגביר את המודעות ולהשתמש בכשרות מהודרת.


9.
המשגיח שם הוא הרב יוסף יצחק גדסי
י"ג כסלו ה׳תשס״ז
והוא דואג לכך שהכל יהיה כשר למהדרין מן המהדרין הרבה יותר מהכשרויות הגדולות וד"ל.
10.
צריכה עזרה באיתור שליחה
י"ג כסלו ה׳תשס״ז
שלום לכולן,
אני צריכה עזרה באיתור אחת הבחורות בתמונה הראשונה (מתחת לכותרת)
היא יושבת בשולחן הקרוב בתמונה,
שניה - שלשית מימין עם חולצה ורוד ופאה עד הכתפיים.
דברתי איתה בשבת ושכחתי באיזה מקום היא שליחה ואת שמה.
המון תודה
ויישר כח על אירגון השבת!
[email protected]
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.