מערכת COL | יום י"א כסלו ה׳תשס״ז 02.12.2006

אברהם פריד יופיע בחנוכה בסאוט ברוורד

הזמר ר' אברהם פריד יופיע בפסטיבל החנוכה ה-27 המאורגן על-ידי חב"ד בעיר ■ הרב רפאל טננהאוז, מארגן האירוע, סיפר כי אטרקציות חדשות בדמות 'בובות סידני' הקשורים לחנוכה יקבלו את פני האלפים שצפויים להשתתף בפסטיבל, דבר שיעצים את חוויית היריד והזדהות עם החג ■ המופע יתקיים ביום רביעי כ"ט בכסלו, באיצטדיון בית ספר 'מק-ארטור' בשדרות הוליווד לסיפור המלא
אברהם פריד יופיע בחנוכה בסאוט ברוורד
כחידוש לעומת הירידים שהתקיימו בסאוט ברוורד בחנוכה בשנים קודמות, החליטו מארגני הארוע לייחד את היריד מספר ה-27 ביצירת חוויה 'דמויות דיסני' עם בובות ענק הקשורים לחנוכה: מר סביבון, גברת לביבה, שמן זית, יהודה המכבי שיקבלו בברכה את הבאים ליריד.

בנוסף לכך יפוזרו על פני השטח תפאורות בנושאי חנוכה שניתן יהיה להשתמש בהם כרקע לצילומים. הרב רפאל טננהאוז, מארגן האירוע, מאמין שהאטרקציות החדשות יעצימו את חוויית היריד של ילדים עם הזדהות עם החג. את התחפושות ותמונות הרקע יכינו בנות סמינר חי'ה איידל.

הרב יוסי לייבוביץ, מנהל הסמינר ומחנך ידוע ייעד את התפקיד לבנות מתוך אמונה שביצוע אומנותי יתרום הן לבנות שמכינות את המוצגים והן לילדים שיהנו מחווייה מושלמת יותר של החנוכה באמצעות הבובות והתמונות שיעטרו את שטח היריד, חוויה, שלדעתו ישאר איתם לאורך זמן.

בפסטיבל תתקיים הופעה של ענק המוזיקה החסידית, אברהם פריד, כיבוד ודמי חנוכה לילדים. היריד יתקיים ביום רביעי, כ"ט בכסלו, ה-20 לדצמבר בשעה 7:30 בערב באיצטדיון בית ספר מק ארטור בשדרות הוליווד.

התוכנית נתמכת על ידי מרכז חב"ד של סאוט ברוורד, המפעיל 11 מרכזי משנה ו-35 סוכניות ב-10 ערים באזור ברוורד בפלורידה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.