מערכת COL | יום ח' כסלו ה׳תשס״ז 29.11.2006

צעירי-חב"ד אירחו את ילדי שדרות בכפר-חב"ד

צעירי-חב"ד אירחו בשבוע שעבר קבוצת ילדים מבית הספר 'שיקמים' מהעיר שדרות המופגזת מידי יום בקאסמים. הילדים נהנו מיום כיף מלא בחוויות ב"חגיגות החומש" המסורתיות, ולשירת "והעיקר לא לפחד כלל" היתה משמעות מיוחדת: שעה קלה לפני שהם יצאו לכפר-חב"ד נחתה בעיר רקטת "קאסם" ורק בנס לא נפגע איש ■  אל הילדים התלווה צוות של ערוץ 7 INNTV שצילם את הביקור המרגש, ואף ראיין מספר ילדים ומלווים שסיפרו על תחושותיהם בעיר המופגזת, ועל רשמיהם מהביקור בכפר-חב"ד  להמשך הדיווח ■ לצפייה: לחצו כאן
צעירי-חב
אלי ושגיא שפדו משדרות מבקרים בכפר-חב"ד

צעירי-חב"ד אירחו בשבוע שעבר קבוצת ילדים מבית הספר 'שיקמים' מהעיר שדרות המופגזת מידי יום בקאסמים. הילדים נהנו מיום כיף מלא בחוויות ב"חגיגות החומש" המסורתיות, ולשירת "והעיקר לא לפחד כלל" היתה משמעות מיוחדת: שעה קלה לפני שהם יצאו לכפר-חב"ד נחתה בעיר רקטת "קאסם" ורק בנס לא נפגע איש.

אל הילדים התלווה צוות של ערוץ 7 INNTV שצילם את הביקור המרגש, ואף ראיין מספר ילדים ומלווים שסיפרו על תחושותיהם בעיר המופגזת, ועל רשמיהם מהביקור בכפר-חב"ד.

שגיא שפדו סיפר כי למד כיצד למד על סופר סת"ם הכותב ספרי תורה ועקב מקרוב אחר עבודתו. אביו, אלי שפדו סיפר כי הוא מבקר זו הפעם השלישית ב"חגיגות החומש" בכפר-חב"ד, כאשר הביקור הראשון היה לפני 20 שנה.

אל הילדים הצטרפו הורים ומלווים כאשר לכל אחד מהם יש "נס פרטי" קטן מהאירועים האחרונים בעיר המופגזת. אחת האימהות סיפרה כי היא נפגעה באחת הנפילות האחרונות, ואלי, אביו של שגיא סיפר "רקטת קאסם נפלה 10 מטר מביתי, ורק בנס לא נגרם נזק".
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.