מערכת COL | יום ז' כסלו ה׳תשס״ז 28.11.2006

"אני רוצה לחיות כמנצח, ושיזכרו אותי כלוחם גדול"

"אני רוצה לחיות כמנצח, ואני עובד קשה בשביל לעשות את זה. מבחינתי, הניצחון הוא בדרך, בהתמודדות, לא בתוצאה הסופית. אני רוצה שיזכרו אותי כאדם טוב, כלוחם גדול, ושבבוא היום לא יבכו עלי מתוך צער, רק מתוך געגוגעים", כך כתב הת' שרון הופמן ע"ה לפני 6 שנים במסמך אישי מרגש במוסף '7 ימים' על המאבק הבלתי פוסק ב"מחלה" ל"ע ממנה סבל מגיל  4 ■ ביום ראשון השבוע הוא נפטר ■ שרון שהיה עיתונאי ספורט ב'ידיעות אחרונות' חזר בתשובה לפני כשלוש שנים ולמד בישיבת חב"ד ברמת אביב ■ היום (שלישי) מקדיש העיתון כפולת עמודים לזכרו  לסיפור המלא

ביום ראשון השבוע נפטר בכרמיאל הת' שרון הופמן ע"ה. שרון שהיה עיתונאי ספורט ב'ידיעות אחרונות' חזר בתשובה לפני כשלוש שנים ולמד בישיבת חב"ד ברמת אביב.

לפני שש שנים הוא פירסם מסמך אישי מרגש במוסף '7 ימים' על המאבק הבלתי פוסק ב"מחלה" ל"ע ממנה סבל מגיל 4. היום (שלישי) מקדיש העיתון כפולת עמודים לזכרו ובה מילים לזכרו:

"שרון ז"ל קיבל טיפולים כימותרפים, נכנס ויצא מבתי רפואה, ולא התאייש. לחבריו בישיבה לא סיפר על מחלתו. הוא ניצל כל רגע פנוי כדי ללמוד תורה. הוא חלם למצוא  שידוך ולהקים משפחה. עד הרגע האחרון אמר לבני משפחתו כי "אני עוד אצא מזה".
בימיו האחרונים סבל משיעולים מאוד כבדים ומקוצר נשימה. ביום ראשון הוא נפטר. למרבה האירוניה, סיבת המוות המיידית לא קשורה בגידול. הוא נפטר מדום לב. אביו העיר אותו בבוקר, נתן לו כדור נגד כאבים, ואחרי חצי שעה מצא אותו ללא רוח חיים".

"זה בכלל לא משנה אם אמות מהמחלה או לא", כתב הופמן לפני שש שנים. "אני רוצה לחיות כמנצח, ואני עובד קשה בשביל לעשות את זה. מבחינתי, הניצחון הוא בדרך, בהתמודדות, לא בתוצאה הסופית. אני רוצה שיזכרו אותי כאדם טוב, כלוחם גדול, ושבבוא היום לא יבכו עלי מתוך צער, רק מתוך געגוגעים".

יהי זכרו ברוך.

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
תלכו לבית הרפואה רמב"ם
ז' כסלו ה׳תשס״ז
בחיפה במחלקה ההיא ותשאלו ותראינו את הרופאים האחיות ואת החולים לע"ל שהקב"ה ישלח להם רפו"ש מהרה ואז תדעו מיהו היה באמת,
איך אמר לי בן דוד אחד הוא לא סבל מהמחלה פרוש הוא לא שיגר שהוא חולה היתה חושב שהוא איזה בחור שהלך לעשות מבצעים שם

2.
אולי אפשר להביא צילום מהכתבה
ז' כסלו ה׳תשס״ז


נודה לכם מאוד אם תביאו צילום מכתבה בידיעות
3.
כאב לב
ט' כסלו ה׳תשס״ז
המילים שלך שרון השאיפות שלך וההתמודדות מעידים על גבורה מעוררת השתאות לא הכרתיך אך הכתבה הקטנה הטביעה את חותמך ואכן תיזכר תמיד רק לטוב בקרבי ובקרב רבים .למשפחה היקרה היו חזקים והמקום ינחם אתכם .אתם יכולים להיות גאים בבנכם ובימים הקרובים נזכה לגאולה והוא ישוב בתוך כלל ישראל לימים של אושר
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.