מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תשס״ז 26.11.2006

מוטי עדן יספר על ה'יחידות' עם הרבי בערוץ הראשון

ערב פרישתו של מנהל ערוץ 1 מוטי עדן, מסתמן כי הוא יגיש בקרוב (לאחר פרישתו) סדרת תוכניות בנושאי דת ■ המדובר בסדרת תוכניות על רבנים מפורסמים ביהדות ובניהם גם על הקשר עם הרבי ■ עדן בתגובה: "עוד לא נחתם כלום, ולכן אין לי מה לומר בעניין"  לסיפור המלא• וידאו: מוטי עדן מתרפק על זכרונות עם הרבי (קטעי וידאו נוספים - במולטימדיה)
מוטי עדן יספר על ה'יחידות' עם הרבי בערוץ הראשון
לחצי השעה שהעביר מנכ"ל רשות השידור, מרדכי שקלאר, לטובת תוכנית דת בטלוויזיה החינוכית כפי שפורסם באתר 'אייס', מצטרפת עתה גם נכונות שהביע שקלאר ערב פרישתו של מנהל ערוץ 1, מוטי עדן, לשידור סדרת תוכניות בנושא דת שעדן יפיק לאחר פרישתו.

המדובר בסדרת תוכניות על רבנים מפורסמים ביהדות, ביניהם כאלו החיים בינינו היום, שעם חלק מהם עומד עדן בקשרי היכרות. "בעבר כבר פורסם על היכרותו של עדן עם הרב דוד אבוחצירא, כמו-גם על הזדהותו של עדן עם חב"ד, ובתנועה מתגאים עד היום בפגישת ’יחידות’ לה זכה עדן אצל הרבי מלובאביץ'", כותב 'אייס'.

מקור ברשות אמר לאייס ש"אם מינויים פרסונליים שונים, והעברת חצי שעת השידור לטח"י לצורך שידור תוכנית דת בימי שישי, סימנו את תחילת זמנם הגדול של חובשי הכיפות ברוממה, הנה בא עכשיו גם תורו של עדן להצטרף לחגיגה".

מוטי עדן בתגובה: "עוד לא נחתם כלום, ולכן אין לי מה לומר בעניין".

לינדה בר, דוברת רשות השידור: "מדובר בתוכנית על קהילות יהודיות בעולם, ולא על רבנים. באשר לנוהל העברת הפקות אל מחוץ לרשות, יש פיסקה המחייבת את הרשות להוציא הפקות החוצה, עם מתן עדיפות לעובדי רשות השידור הפורשים".

ל-COL נודע, כי באחד התוכניות, יספר עדן על הפגישות המרתקות שהיו לו עם הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.