מערכת COL | יום ב' כסלו ה׳תשס״ז 23.11.2006

שיקגו: קבלת פנים לשמונה משפחות חדשות

התוועדות ר"ח כסלו המסורתית בשיקגו שנערכה בהשתתפות כ- 250 איש בבית הכנסת 'בני ראובן' נוצלה לקבלת פנים לשמונה משפחות חדשות שהצטרפו לקהילת חב"ד במקום. השליח הראשי הרב דניאל מוסקוביץ' אף הכריז על פתיחת מערכת שיעורים חדשה בבתי כנסת חב"ד בווסט רוג'רס פארק, שהמשתתפים בהם יוכלו להשתתף בהגרלה של שני כרטיסי טיסה לישראל  לסיפור המלא
שיקגו:  קבלת פנים לשמונה משפחות חדשות
השליח הרב דניאל מוסקוביץ' נואם. מימין: בעל המנגן ר' מאיר ריבקין
התוועדות ר"ח כסלו המסורתית בשיקגו נערכה ביום שלישי בהשתתפות כ- 250 גברים, נשים וילדים בבית הכנסת 'בני ראובן'. ההתוועדות עסקה בנושא ניגוני חב"ד ובעל המנגן ר' מאיר-שמחה ריבקין מפלורידה שזה עתה הוציא לאור את הדיסק הראשון שלו 'השתפכות הנפש' היה אורח ההתוועדות.

האורח בלויווי מוזיקאלי של ר' אברהם לוין שר ניגוני חב"ד שריגשו את הקהל שהשתתפו בשירה ובריקודים. לאחר שהשליח הראשי, הרב דניאל מוסקוביץ הסביר את הסיבה לחגיגת ר"ח כסלו הוא קיבל את פניהם של שמונה משפחות חדשות שהצטרפו לקהילת חב"ד במקום.

בערב הוכרז על פתיחת מערכת שיעורים חדשה בבתי כנסת חב"ד בווסט רוג'רס פארק, שהמשתתפים בהם יוכלו להשתתף בהגרלה של שני כרטיסי טיסה לישראל.

לאחר מכן הוקרא מכתב של ד"ר אירא ווייס שטיפל ברבי בזמנו, על ידי ר' אפרים מוסקוביץ, מורה לשעבר של הרופא, ובו הרחיב הרופא את הדיבור על מה שניתן ללמוד מיום המיוחד - ראש חודש כסלו.

לאחר סעודה חגיגית שבזה נחתם החלק הרשמי של הארוע המשיכו האורחים להתוועד עם האורח, הרב גרשון גרוסבאום ממיניסוטה, והשלוחים המקומיים הרב ברוך הרץ, הרב משה בנימין פרלשטיין והרב ברוך אפשטיין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.