מערכת COL | יום א' כסלו ה׳תשס״ז 22.11.2006

העיתון היהודי הגדול בקנדה מדווח על ישיבת חב"ד

השבוע פרסם העיתון היהודי הגדול בקנדה, שמחולק לכחצי מליון איש כתבה על ישיבת  'אור מנחם' – נעפיערװיל קנדה ■ הכתבה פורסמה, לאחר ביקורו בישיבה של כתב העיתון, אליאס לוי, עליה שמע רבות מאחד ההורים ■ וגם: על תרומת הישיבה לנוער היהודי במונטריאול  לסיפור המלא
העיתון היהודי הגדול בקנדה מדווח על ישיבת חב
העיתון היהודי הגדול בקנדה, שמחולק לכחצי מליון איש, פרסם כתבה נרחבת על ישיבת 'אור מנחם' – נעפיערװיל קנדה. הסיפור החל כאשר כתב העיתון מר אליאס לוי שמע על הישיבה מאחד ההורים וביקש לקבוע פגישה עם הרב יהודה דהאן, מנהל הישיבה.

לאחר ביקור בישיבה - שבו התפעל מאד מהעבודה הנפלאה של צוות הישיבה - יצא השבוע העיתון בכתבה נרחבת על הישיבה עם הכותרת "האתגרים של ישיבת אור מנחם".

בכתבה, מציין העיתונאי את היחודיות שיש בישיבה על שאר בתי-הספר היהודיים בקנדה. הדבר מתבטא בכיתות קטנות המאפשרות תשומת-לב מקסימלית לכל תלמיד, ועבודת השלוחים המצויינת שבאים בהתנדבות במשך שנה שלימה, ציין.

כמו-כן מספר הכתב על פגישה שהייתה לו עם נציגות של הפדרציה היהודית במונטריאול (שתומכת בעזרה כספית לישיבה) אשר הביאה בפניו התפעלות מהעבודה החשובה של הישיבה לנוער היהודי במונטריאול.

בסיום הכתבה, הוא מבקש ממי שיש ביכלתו לתרום לישיבה על-מנת שיוכלו לקבל עוד תלמידים לישיבה.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
ישיבה מדהימה במיוחד
א' כסלו ה׳תשס״ז
לשלוחים היקרים ר אודי ורעייתו, אנשי מסירות נפש, עלו והצליחו והמשיכו לקדש שם ליובאוויטש בעולם, םפשוט ישיבה מדהימה, ואות הוא לכל באי קהילת ליובאוויטש אשר תמיד יד השלוחים על העליונה פשוט ישיבה ובנין נפלא ומדהים. אשר בעזרת ה עוד ישופץ ויהיה יהלום נפלא בפסיפס השליחות העולמי.
כשליח שביקר במקום ראיתי שליחות מדהימה של מסירות נפש אמיתית, ולכן הנני קורא לחסידי חב"ד בארץ ובעולם להושיט להם יד ולתמוך בישיבה ייחודית זו שאין לה אח וריע עמ"נ שתגיע לפסגת שאיפותיה.
בידידות והערכה:
שליח הרבי לפרדסיה אה"ק מ.מ.י.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.