מערכת COL | יום ב' כסלו ה׳תשס״ז 23.11.2006

בית חב"ד חולון: קבלת שבת עם בני הנוער

למעלה מ-500 בני נוער השתתפו בליל שבת האחרון בטקסי 'קבלת שבת' במסגרת 'שבוע הנוער' - 2006 המאורגנת על ידי מועצת הנוער הערוני. במהלך טקסי 'קבלת השבת' נחשפו המשתתפים למהותה של השבת בישראל והשתתפו בדיאלוג ענייני פורה ומהנה בנושא השבת. הרב דוד ביטון, מפעילי בית חב''ד שהשתתף בטקס 'קבלת שבת' במתנ"ס וולפסון מציין כי פעילות קבלת השבת עם בני הנוער פתחה צוהר אצל בני הנוער לעולמה של השבת  לסיפור המלא
בית חב
הרב דוד ביטון במתנ''ס וולפסון * (צולם לפני כניסת השבת)

למעלה מ-500 בני נוער השתתפו בליל שבת האחרון בטקסי 'קבלת שבת' במסגרת 'שבוע הנוער' - 2006 המאורגנת על ידי מועצת הנוער הערוני.

 טקסי 'קבלת שבת' נערכו במספר מוקדים ברחבי העיר ובהם: מתנ"ס נאות רחל, מרכז בנג'י קרית בן גוריון, מתנ"ס בן גוריון, קן השומר הצעיר בג'סי כהן, קן השומר הצעיר בקרית שרת, שבט עתיד הצופים, מרכז הנוער והמחשבים שטרודל, מרכז הנוער שער האריות שהצטיין בכ- 80 בני נוער, מתנ"ס וולפסון, הנוער העובד והלומד ומרכז הפוך על הפוך - עמותת עלם.

במהלך טקסי 'קבלת השבת' נחשפו המשתתפים למהותה של השבת בישראל כאשר בני הנוער משתפים את חבריהם בשאלה מהי השבת עבורם? ומה משמעותה? מכאן נפתח הנושא לדיאלוג ענייני פורה ומהנה בנושא השבת. בהמשך שמעו בני הנוער על פרשת השבוע המספרת על אליעזר, עבד אברהם ה'משדך' את יצחק לרבקה וגם כאן נפתח הנושא לדיון מעמיק ומעניין בנושא ה'שדכנות'.

בטקס 'קבלת שבת' שנערך במתנ"ס נאות רחל בהשתתפות כ-45 בני נוער נערכה גם סעודת שבת עם שירים וריקודים שנמשכה עד לאחר השעה 10 בלילה.

הרב דוד ביטון, מפעילי בית חב''ד שהשתתף בטקס 'קבלת שבת' במתנ"ס וולפסון בהשתתפות כ-40 בני נוער מציין, כי פעילות קבלת השבת עם בני הנוער פתחה צוהר אצל בני הנוער לעולמה של השבת בפרט וזווית יהודית חדשה על היהדות בכלל וכי הדבר ניכר בבקשתם ונכונותם של בני הנוער לפעולות דומות בעתיד

פעילות מיוחדת זו של טקסי קבלת השבת נערכה בשיתוף עם מחלקת הנוער בעיריית חולון בראשות אריאל ליסמן, רשת קהילה ופנאי, מרכז יחד – המרכז לסובלנות חולון בהנהלת ציפורנית פז, בית חב"ד חולון בהנהלת הרב ירחמיאל גורליק ובשיתוף כל תנועות הנוער העירוניות.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
הרב גורליק
ב' כסלו ה׳תשס״ז
יישר כוייח, על הארגון המופתי,
ויה"ר שתהיה פעולה נמשכת,
פעיל שהיה שם
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.