מערכת COL | יום כ"ח חשוון ה׳תשס״ז 19.11.2006

אלפי מוצרי יהדות הוצגו בתערוכה מסחרית

שעה קלה לאחר צאת השבת, נפתחה תערוכה מיוחדת לשלוחי חב"ד מכל רחבי העולם באולם 'אוהלי-תורה' ■ במקום נפתחו דוכנים רבים של חברות רבות ובניהם: ישיבות, ציירים, נגרים, מפיקים, צלמים, ספריות, סלולריים, חברות הפקות ועוד ■ הכתב חיים ברון וצלמי COL סובבו בין הדוכנים, בדקו, התעניינו, שאלו ומגישים רשמים וגלריית תמונות  לסיפור המלא
אלפי מוצרי יהדות הוצגו בתערוכה מסחרית
אחד הדוכנים בתערוכה, אמש • צילומים: מאיר דהן ואלי קאהן, COL
• הדיווחים, התמונות, הראיונות: כינוס השלוחים

מאת: חיים ברון, כתב COL בניו-יורק


שעה קלה לאחר צאת השבת, נפתחה תערוכה מיוחדת לשלוחי חב"ד מכל רחבי העולם באולם 'אוהלי-תורה' בקראון-הייטס, ניו-יורק. החברות השונות, הציגו את מוצריהן לשלוחים וישיבות הזמינו שלוחים לשלוח לשם את המקורבים. כמו-כן נכחו במקום: ציירים, נגרים, מפיקים, צלמים, חברות הפקות ועוד שרבים שהציגו את מוצריהן במחירים מוזלים לשלוחים.

אנו פתחנו את הסיור בדוכן של הציורים מפרי מכחולו של הרב ברוך נחשון, איש חברון. בנו, השליח מחברון ר' יוסי נחשון, הציג את ציוריו הייחודיים לשלוחים במחירים זולים ואף סיפר את היחס המיוחד שקיבל מהרבי ועל הביקור הנדיר שהרבי קיים בתערוכה שפתח בקראון-הייטס. ר' יוסי גם הציג מספר מהציורים החדשים של אביו.

הדוכן הבא היה אצל השבועון החסידי 'כפר-חב"ד', בעריכת הרב אהרן-דב הלפרין. כפי שפורסם ב-COL, העיתון פתח במבצע מינויים מיוחד ועשרות שלוחים ניצלו את ההזדמנות, עשו מנוי במחיר מוזל וקיבלו שי במתנה לבחירתם. כמו-כן העיתון הוציא לרגל כינוס-השלוחים מוסף מיוחד שחולק לאלפי השלוחים במהלך ה'מלווה מלכא'.

בדוכנים הבאים ראינו פרוכות מיוחדת, עליהן נרקם צורת בניין 770, חוברות צביעה לילדים בשפה האנגלית, דוכני ספרים לילדים, נוער ומבוגרים.

בתערוכה ניתן היה לראות גם חברות מסחריות שהקימו דוכנים והציעו לשלוחים מבצעים מיוחדים לרגל הכינוס. "קהל בתי-חב"ד, זה בהחלט שוק פונטציאלי לא קטן", אמר לנו אחד מהם.

בימים האחרונים נערכו סדנאות מרתקות רבות ורבים מהשלוחים היו רוצים לשמוע שוב את הדברים ובדיוק לשם כך, ה'מרכז-לענייני-חינוך' הקים דוכן בו נמכרו דיסקים, בהן ניתן להאזין לכל הסדנאות שהתקיימו במהלך ימי כינוס השלוחים העולמי.

את שאר הרשמים שלנו, נשאיר לתמונות, השוות יותר מאלף מילים...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.