מערכת COL | יום כ"ו חשוון ה׳תשס״ז 17.11.2006

ידיד חב"ד נבחר למנהיג הרוב בקונגרס האמריקאי

סטני הוייער, חבר הקונגרס הדמוקרטי ממרילנד וידיד ישראל, נבחר אתמול (חמישי) למנהיג הרוב בקונגרס האמריקאי ■ הוא מיודד אישית עם הרב לוי שם-טוב, שליח חב"ד בוושינגטון ומנהל הארגון 'ידידי ליובאוויטש בארה"ב' והיה אורח הכבוד ב'דינר' האחרון של חב"ד בוושינגטון ■ ל-COL נודע כי הרב שם-טוב קיבל הזמנה אישית להשתתף במסיבת הניצחון של הוייער, אולם עשה את דרכו לניו-יורק להשתתף בכינוס השלוחים העולמי הנערך בימים אלו בניו-יורק  לסיפור המלא
ידיד חב
הוייער (משמאל) עם הרב שם-טוב והסנטור היהודי ג'ו ליברמן
סטני הוייער, חבר הקונגרס הדמוקרטי ממרילנד, נבחר אתמול (חמישי) למנהיג הרוב בקונגרס האמריקאי ובכך מוצב עוד ידיד ישראל בעמדת מפתח בעקבות 'בחירות אמצע הקדנצייה' בארה"ב.

להוייער, בן 67, יש וותיקות של 25 שנה בקונגרס וכיהן עד היום כמנהיג המיעוט בקונגרס. הוא מיודד אישית עם הרב לוי שם-טוב, שליח חב"ד בוושינגטון ומנהל הארגון 'ידידי ליובאוויטש בארה"ב'.

ל-COL נודע כי הרב שם-טוב קיבל הזמנה אישית להשתתף במסיבת הניצחון של הוייער, אולם עשה את דרכו לניו-יורק להשתתף בכינוס השלוחים העולמי הנערך בימים אלו בניו-יורק.

הבחירות בערי ארצות הברית בחודש האחרון נתנה את השליטה על המפה הפוליטית לידי הדמוקרטים. נגד הוייער התמודד על המשרה החשובה ג'ון מורת'ה, חבר הקונגרס שדעותיו שנויות במחלוקת (הוא היה הראשון שקרא להוציא את חיילי צבא ארה"ב מעיראק).

הוייער היה אורח הכבוד ב'דינר' האחרון של חב"ד בוושינגטון. בנאומו בפני קהל המשתתפים הוייער סיפר על חוק שעבר באחרונה בקונגרס כי ארה"ב לא תתנהל מו"מ עם טרוריסטים – חוק שנועד בעיקר למנוע קשר ישיר או עקיף עם ממשלת החמאס. "אמריקה תישאר ידיד קרוב ושותף לישראל, וזה לא עמדה דמוקרטית או רפובליקנית", הוא הצהיר.

באירוע גם כובד יריבו רוי בלונט, מנהיג הרוב הרפובליקני דאז, והשניים הופיעו במשותף על הבמה כשהם אמרו שחב"ד היא הבמה הראוייה לאחד ביניהם.

"בערוצי הטלוויזיה העם רואה אותנו מתווכחים ללא הרף והם מתייאשים מהחלום לראות עמדה מגובשת ומשותפת להילחם נגד האויבים שלנו. יש לנו דעות אחרות והאבות המייסדים של האומה הבינו זאת. יש לגוון ולהגיע לקונזנצוס וצריך לכבד כל אחד", הוייער אמר בנאומו שנאמר בחזית תמונה של הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.