מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תשס״ז 16.11.2006

להורדה ב-COL: "חיים של שליחות"

אגף דוברות חב"ד הוציא-לאור תשורה מיוחדת לקראת כינוס השלוחים העולמי - "חיים של שליחות" ■ בחוברת המהודרת, שנערכה על-ידי דובר חב"ד הרב מנחם ברוד ור' מוני אנדר מרוכזים כל הבלוגים שכתבו עשרות משלוחי חב"ד בעולם בעיתון 'ישראלי' ■ COL פרסם את הבלוגים לאורך השנה והם מרוכזים המדור "בלוג השליחות"  לסיפור המלא• בלעדי לגולשי COL: "חיים של שליחות" - להורדה
להורדה ב-COL:
COL מגיש את ההקדמה לגיליון:

מפעל השלוחים שייסד כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו מחולל מהפכה אדירה ברחבי ארץ-הקודש והעולם כולו, ומהווה מקור גאווה לכל חסיד חב"ד באשר הוא. חייהם של השלוחים, הרוויים מסירות-נפש יום-יומית, והפעולות הכבירות הנעשות על ידם – גורמים קידוש שם הרבי ושם ליובאוויטש בקרב כל מי שנחשף לעשייה מופלאה זו.

אגף דוברות חב"ד באה"ק שואף להביא את המפעל הגדול הזה לידיעת הציבור, ולפרסמו בכל אמצעי התקשורת, כדי שיותר ויותר יהודים ידעו להעריך אל-נכון את פועלו הגדול של הרבי. כך משודרת בכל יום שישי ברדיו 'קול חי', בתכניתו של ידידנו אסף נגל, פינה שבה מתקיים ראיון עם שליח כלשהו ברחבי הארץ והעולם, ודרך השידור הזה לומד ציבור המאזינים להכיר ולהוקיר את פעילותם של השלוחים.

בכל חג ומועד, כאשר רבבות מטיילים ישראלים משתתפים בסעודות החג והתפילות שמאורגנות על-ידי בתי-חב"ד באתרי הטיולים – אנו מנסים להביא את הדברים לידיעת הציבור הרחב, באמצעות כלי-התקשורת, העיתונות הכתובה והתקשורת האלקטרונית. בשנה שחלפה הצלחנו ליצור שיתוף פעולה עם העיתון 'ישראלי', המחולק במאות אלפי עותקים לנוסעים בתחבורה הציבורית. הצענו לעיתון לפרסם טור )'בלוג'(, שבו יספרו כמה מהשלוחים על אופי חיי השליחות ומורכבותם.
ההצעה נתקבלה ובמשך חודשים רבים פורסם המדור הזה מעל דפי העיתון
וזכה לתגובות חמות.

בדרך זו יכלו מאות אלפי יהודים, אשר עדיין אינם שומרי תורה ומצוות, לגלות כמה סבוך לחגוג את חג השבועות בסין, כיצד מתמודדים עם חינוך הילדים באתונה, מה גרם לתזמורת הצבא האדום לצעוד ברחובות קייב, איך נערך השליח בקריית-שמונה לנוכח מטר טילי הקטיושות, וכיצד מצליחים השלוחים בבנגקוק ובקטמנדו ליצור שפה משותפת עם אלפי תרמילאים ישראלים צעירים.

בחוברת שלפניכם ליקטנו מבחר מאותם טורים, כפי שהתפרסמו בעיתון, ואנו מתכבדים להגישם לפניכם.

נשמח מאוד על הידוק שיתוף-הפעולה עם השלוחים ועל העברת חומר שיוכל להתפרסם בתקשורת הישראלית. זכרו שאנו עומדים תמיד לשירותכם. ויהי רצון שתיכף ומיד ממש נזכה לפרסם בעיתונים כי משיח צדקנו הגיע בפועל ממש, בגאולה האמיתית והשלמה.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
כל הכבוד
כ"ו חשוון ה׳תשס״ז
נראה לי שזה שלוחים חוזרים על עצמם לא כל שליח יכול לקבל במה נכון?
2.
אכן השלוחים חוזרים על עצמם
כ"ז חשוון ה׳תשס״ז
ואגב זה מרתק מאוד.
יש לי שאלה; הטור התפרסם (הוא עדיין מתפרסם) בכל יום בעיתון? בשני המהדורות?
או אולי רק שבועי וכדומה?
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.