מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תשס״ז 16.11.2006

חדש בסקוטלנד: "מסעדת לחיים" היחידה למהדרין

מאז היווסדה לפני מאות שנים, לא זכתה הקהילה היהודית בסקוטלנד למסעדה כשרה למהדרין. כעת, בעקבות מאמציו האינטנסיביים של השליח הרב מנדל ג'ייקובס, בנו של השליח הראשי למדינה הרב חיים ג'ייקובס הוכשרה הקרקע לפתיחתה של המסעדה הכשרה למהדרין הראשונה ■ לכתב COL נודע כי הפתיחה התאפשרה הודות למספר מסעדנים יהודים מהעיר גלזגו המשתתפים בקביעות בשיעור-תורה שבועי  לסיפור המלא
חדש בסקוטלנד:
מראה 'מסעדת לחיים' החדשה בסקוטלנד. תמונות: אתר Chabad of Scotland

מאז היווסדה לפני מאות שנים, לא זכתה הקהילה היהודית בסקוטלנד למסעדה כשרה למהדרין. כעת, בעקבות מאמציו האינטנסיביים של השליח הרב מנדל ג'ייקובס, בנו של השליח הראשי למדינה הרב חיים ג'ייקובס הוכשרה הקרקע לפתיחתה של המסעדה הכשרה למהדרין הראשונה שלא תגיש רק מזון חם אלא גם 'לחיים' בשפע, כמיטב המסורת הסקוטית יצרנית הוויסקי מספר 1 בעולם.

לכתב COL נודע כי הפתיחה התאפשרה הודות למספר מסעדנים יהודים מהעיר גלזגו המשתתפים בקביעות בשיעור-תורה שבועי עם הרב מנדל והוקסמו מאשיותו החייכנית.

יצויין, כי קיימת מסעדה כשרה נוספת אחת בעיר מטעם 'מכבי' אך היא אינה למהדרין. במסעדה אולם אירועים קטן, שירותי קייטרינג והיא עומדת תחת השגחת הרב המקומי וצוות בית חב"ד ברשות הרב חיים ג'ייקובס ורעייתו. היא נפתחה לראשונה לקראת החגים, וכעת תחל להיפתח באופן רצוף.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.