מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תשס״ז 16.11.2006

הרב ברוד חילק טיפים להתרמת ידידים

יום עיון מקצועי עבור שלוחים ומנהלי מוסדות בנושא ניהול זמן וגיוס כספים התקיים במשרד השלוחים בקראון-הייטס, ניו-יורק, בהדרכת הרב ישראל ברוד ■ "הייתה לך פגישה מוצלחת עם גביר", הרב ברוד פתח. "הוא שלח לך צ'ק תרומה ואתה החזרת לו מיד בדואר מכתב תודה. אבל מה הצעד הבא? ■ וגם: כיצד לעשות קמפיין מוצלח, לבנות תדמית חיובית, הערכת ססטוס נוכחי, פיתוח תקציב נכון ועוד  לסיפור המלא• הדיווחים, התמונות, הראיונות: כינוס השלוחים
הרב ברוד חילק טיפים להתרמת ידידים
פיתוח תקציב נכון. הרב ברוד ביום עיון • צילומים: מאיר דהן, COL

מאת: בנימין ווייס, כתב COL לכינוס השלוחים

יום עיון מקצועי עבור שלוחים ומנהלי מוסדות בנושא ניהול זמן וגיוס כספים התקיים לאורך יום רביעי במשרד השלוחים בקראון-הייטס, ניו-יורק, בהדרכת הרב ישראל ברוד.

40 איש נרשמו ליום העיון שהחל בשעה תשע בבוקר ונמשך עד שש בערב ונערך בקומה השנייה בבניין משרד השלוחים בשדרת איסטרן-פארקווי העובר בימים אלו עבודות שיפוץ והרחבה.

הרב ברוד, לשעבר מנהל אגף הסניפים בצעירי-אגודת-חב"ד בישראל שמעניק כיום שירותי ייעוץ לשלוחים, דיבר באנגלית שוטפת וחילק למשתתפים קלסר עבה עם ציטוטים מדברי הרבי אודות חשיבות הסדר וניהול תקין.

"הייתה לך פגישה מוצלחת עם גביר", הרב ברוד פתח. "הוא שלח לך צ'ק תרומה ואתה החזרת לו מיד בדואר מכתב תודה. אבל מה הצעד הבא? האם הפעם הבאה שתיצור איתו קשר יהיה משלוח-מנות או עוגת דבש לראש-השנה?"

המפתח לניהול נכון הוא עקביות וסדר, הוא הסביר והביא כדוגמא אפיזודה שהתרחשה בעת מלחמת לבנון השנייה. "פעלתי לטובת חיילי צה"ל בצפון להביא להם מצרכים חשובים. לארץ הגיע באותו זמן גביר ידיד והוא הצטרף אלי לנסיעות כדי להתרשם. ברכב, בשעה 11 בבוקר, הוא מרים טלפון לבנו ואיחל לו יום הולדת שמח. הדבר הראשון כשחזרתי הביתה היה רישום התאריך באוגוסט ביומן שלי. בשנה הבאה כשאני אתקשר לאחל, הוא ובנו יתרגשו ויעריכו.

"משל נוסף: אירחתם בשולחן שבת זוג עם ילדים. אחרי שהם יצאו אמרת לאשתך: איזה יופי של זוג עם חמימות ליהדות. עכשיו יש לך את האופציה – באיזה מהירות הם יתקרבו ליהדות. אם אתה לא תתכנן את הצעד הבא, הם עלולים לא להיות שומרי שבת ואם כן בעוד כמה שנים. לכן אתה חייב לקחת שליטה ולהיות בשליטה. תחליט עם אשתך מהו הצעד הבא שאתם תעשו כדי לקרב את המשפחה הזו ועצם המחשבה כבר יביא רעיונות.

הרב ברוד גם האריך בדברים וענה לשאלות על תתי-נושאים: להשתמש באפקטיביות בלוח הזמנים, העדפת זמן, הכנת תוכנית פעולה, לעשות קמפיין מוצלח, לבנות תדמית חיובית, הערכת ססטוס נוכחי, פיתוח תקציב נכון, השגת הפגישה הראשונה עם גביר ושמירת הקשר איתו.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד!
כ"ה חשוון ה׳תשס״ז
גם אחרי שהוא עזב את צא"ח, הוא ממשיך לעזור ולסייע לשלוחים עם הידע והנסיון שלו.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.