מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תשס״ז 16.11.2006

תדפיס "ביאורי החומש" השני יחולק לשלוחים

תדפיס חדש של הספר "ביאורי החומש" השני המביא בקצרה את ביאורי הרבי על חומש בראשית יחולק היום (חמישי) למשתתפי כינוס השלוחים העולמי על-ידי "היכל מנחם" ■ הרב הבלין סיפר ל-COL  כי קיים ביקוש רב לספרים בקרב קהל השלוחים ■ "זה מאוד תועלתי להם. המון סיפרו לי שהם עשו קביעות ללימוד מתוך הספר עם בעלי-בתים שלהם", אמר  לסיפור המלא
תדפיס
חושבים על השלוחים. הרב הבלין בשיחה עם COL • צילומים: מאיר דהן, COL

מאת: בנימין ווייס, כתב COL לכינוס השלוחים

תדפיס חדש של הספר "ביאורי החומש" המביא בקצרה את ביאורי הרבי על חומש בראשית יחולק היום (חמישי) למשתתפי כינוס השלוחים העולמי הנערך בימים אלו בקראון-הייטס, ניו-יורק. המחברים אומרים כי הספר מיועד לשימוש השלוחים.

מכון "היכל מנחם" בירושלים הוציא ביום שלישי השבוע את הספר השני על פרשיות ויצא עד ויחי. החלק הראשון בסדרה יצא בשנה האחרונה והביא פתגמים קצרים על הפרשיות מתוך שיחותיו ומאמריו הרבים של הרבי.

"עבדנו על הסדרה הזו שבע שנים וייקח לנו עוד שלוש שנים כדי לסיימו", אמר הרב יוסף-יצחק הבלין, מנהל המכון ורב קהילת חב"ד בשכונת רמת-שלמה בירושלים.

הרב הבלין השוהה בימים אלו בניו-יורק סיפר ל-COL  כי קיים ביקוש רב לספרים בקרב קהל השלוחים. "זה מאוד תועלתי להם. המון סיפרו לי שהם עשו קביעות ללימוד מתוך הספר עם בעלי-בתים שלהם. יש בו ווארטים שמתאימים לכל החוגים בנושאי חסידות, נגלה והשקפה".

כאמור, תדפיס דוגמא של הספר יחולק לבאי הכינוס השנתי. "התאמצתי שזה יהיה מוכן לכינוס. התדפיס יחולק כתשורה מאיתנו", הוסיף הרב הבלין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.