מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תשס״ז 16.11.2006

'כפר-חב"ד' במוסף מיוחד לשלוחים ושליחות

מגזין 'כפר-חב"ד' על כל חלקיו יצא-לאור השבוע במהדורה מיוחדת לקראת כינוס-השלוחים העולמי ■ מוסף מיוחד, בן 120 עמודים, יצא לקראת הכינוס והוא יחולק לאלפי השלוחים מכל רחבי העולם ■ במגזין השבוע: ראיון נדיר עם הרב משה לנדא שמצהיר: "לעבודת השלוחים הפלאית אין תקדים בהיסטוריה", ראיון מרתק עם פרופ' ברויער ממונטריאול, שלצד סיפורו האישי המרתק, יש לו גם הצעות מעניינות לשלוחים, וכן כתבה מאלפת עם הסנטור יוסף ליברמן, שהפתיע השבוע כשנבחר באופן עצמאי  לסיפור המלא • לכניסה לאתר החדש: לחצו כאן  • סקר COL: 'כפר-חב"ד' החדש: מה דעתכם?
'כפר-חב
חלקי השבועון 'כפר-חב"ד' לצד המוסף המהודר • עיבוד מחשב: ישראל דהן, COL
הרב משה-יהודה-לייב לנדא שלא נוהג אף פעם להעניק ראיון עיתונאי חרג הפעם ממנהגו ולכבוד כינוס השלוחים העולמי העניק ראיון לשבועון החסידי "כפר חב"ד". בשיחה מיוחדת, מרתקת ומרגשת, משוחח הרב לנדא על עבודת השלוחים, ומצהיר: "לעבודת השלוחים הפלאית אין תקדים בהיסטוריה".

הוא משוחח גם על תפקידם של התמימים וגם מתייחס בהרחבה לשאלה החשובה: איך זה שלפני שנים רבות הכריז הרבי הנה הנה משיח בא – ועדיין משיח לא בא.

מלבד השיחה המיוחדת והמרתקת עם הרב לנדא, מביא השבוע "כפר חב"ד", לכבוד כינוס השלוחים, ראיונות מרתקים עם פרופ' ברויער ממונטריאול, שלצד סיפורו האישי המרתק, יש לו גם הצעות מעניינות לשלוחים, וכן כתבה מאלפת עם הסנטור יוסף ליברמן, שהפתיע השבוע כשנבחר באופן עצמאי. בין יתר דבריו מפתיע הסנטור המפורסם בהצהרתו: "אם המימשל האמריקאי רוצה להצליח עליו לאמץ את עמדת הרבי".

השבוע ב"כפר חב"ד", חמישה חלקים מרתקים: המגזין, 'אקספרלריה', 'חדשות חב"ד' ה'משפחה החסידית', וכן מוסף מיוחד, רב תוכן, לכינוס השלוחים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.