מערכת COL | יום כ"ד חשוון ה׳תשס״ז 15.11.2006

קראון-הייטס: 'הגעת השלוחים כמו אוויר צח'

ברחובות קראון-הייטס נראים בשעות אלו מאות חסידים יוצאים מרכבים עם מזוודות ביד, רובם חובשים כובעים ועניבות. "הם כמו אוויר צח לנשימה", התבטאה אחת התושבות בשכונה בניו-יורק ■ כינוס השלוחים העולמי נפתח הערב (רביעי) בחצר הרבי בניו-יורק בהשתתפות שיא של 3 אלף שלוחים ■ במהלכו ייערכו דיונים ומושבים על שלל נושאים המעסיקים את התנועה הכי גדולה ומפותחת היום ביהדות וכן פאנל מיוחד על גאולה בגישה מעשית וכן מצגת תלת-מימדית על בית-המקדש וכליו  לדיווח מלא וגלריית תמונות שנייה
קראון-הייטס: 'הגעת השלוחים כמו אוויר צח'
שלוחים בחזית 770 * צילומים: מאיר דהן ואלי קאהן, COL

מאת בנימין וייס, שליח  COL לכינוס

מאות שלוחים נראים מגיעים בשעות אלו עם מזוודות לאוהל הק' של הרבי ולחצר הרבי בברוקלין בו ייפתח הערב כינוס השלוחים העולמי. "בואם של השלוחים לשכונה הוא כמו אוויר צח לנשימה", התבטאה היום (רביעי), אחת מתושבות קראון-הייטס. "רואים מיד שהם שלוחים שמייצגים את הרבי; מראה חסידי ולבוש נקי ומסודר".

כמידי שנה, תושבי קראון-הייטס מארחים באדיבות את השלוחים - חלקם בני משפחה. חנויות תשמישי קדושה, אלקטרוניה ואחרים מציעים הנחות במיוחד לבתי-חב"ד ומוסדות חינוך.

הכינוס השנתי יימשך עד יום שני הקרוב עם תפילות, ארוחות, מושבים וסדנאות ובשיאו אירוע 'בנקעט' החותם בהשתתפות שלוש אלף שלוחים, גבירים, אברכים ובחורים. אולם שלוחים מציינים כי הסיבה המרכזית להשתתפותם היא "קבלת כוחות וחיות מחודשת" בעבודתם הבודדת לעיתים בערי שליחותם.

בתי-חב"ד פועלים כיום ב-70 מדינות בעולם.

המארגנים, אנשי המרכז-לענייני-חינוך שהשקיעו זמן רב בתכנון ותיאום הכינוס, מסרו ל-COL  על שיעורים וסדנאות מעניינת שיכללו השנה ביום חמישי וביום שישי.

 

פאנל על פרסום ביאת הגואל בצורה המעשית. הרבי כינה את הבאת הגאולה השלימה "עיקר השליחות" ומספר שלוחים מוערכים יעסקו בגישה המעשית לנושא שקיבל תדמית שלילית בשנים האחרונות. חברי הפאנל יהיו הרב לייבל אלטיין מניו-יורק, הרב בערל בעל ממונטריאול, הרב רפאל טננהויז מפלורידה, הרב אהרן-אליעזר צייטלין מצפת והרב אליהו דהן מליל, צרפת.

באחת הסדנאות תוקרן מצגת תלת-מימדית באורך 70 דקות על בית-המקדש. הצופים יוכלו 'לצעוד' דרך שערי בית-המקדש, לבקר בלשכות, בעזרה ואפילו בקודש הקודשים וכן ללמוד על העיצוב, השימוש והמטרה של כלי המקדש. "המושב ייתן לשלוחים הבנה מקיפה יותר על מבית-המקדש כשהם ניגשים למסור שיעורים בנושאי משיח וגאולה", אומרים המארגנים.

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
7.
מדליק
כ"ה חשוון ה׳תשס״ז
מדליק רואים
את אחיין שלי
8.
לרב אוירכמן
כ"ה חשוון ה׳תשס״ז
הרב משה אוירכמן טוב לראות אותך שם... חבד קרית ים

9.
אבא שלנו!!!
כ"ו חשוון ה׳תשס״ז
טוב לראות אותך..
אשרינו שזכינו.
מדגעגעים ,הילדים בארץ!
10.
שמות השלוחים
כ"ו חשוון ה׳תשס״ז
בבקשה אשמח אים תוכלו להכניס את שמות השלוחים לטובת הגולשים
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.