מערכת COL | יום כ"ג חשוון ה׳תשס״ז 14.11.2006

"תורת אמת": שבוע של התוועדויות חסידיות

בישיבה קטנה תורת אמת בירושלים התקיימו מספר התוועדויות בישיבה בשבוע האחרון עם הרב משה דיקשטיין ממשפיעי קהילת חב"ד באר שבע, הרב בנימין זילברשטרום משפיע הישיבה, ועם הרב אליהו זילברשטרום מחשובי אנ"ש בירושלים. ההתוועדויות נוצלו ל"קבלת פנים" לתלמידים השלוחים שהגיעו לישיבה. ל-COL נמסר כי בתקופה הקרובה יוזמנו משפיעים אורחים נוספים   לסיפור המלא
התוועדות בישיבת 'תורת-אמת' בירושלים (ארכיון)

בישיבה קטנה תורת אמת בירושלים התקיימו מספר התוועדויות בישיבה בשבוע האחרון.

לקראת כ' מר-חשון יום הולדת כ"ק אדמו"ר הרש"ב מייסד ישיבת תורת אמת התקיימה התוועדות בזאל הישיבה בהשתתפות משפיע הרב משה דיקשטיין ממשפיעי קהילת חב"ד באר שבע.

הרב דיקשטיין ריתק את התמימים בשפתו הציורית בסיפורים מימי בחרותו בישיבת תות"ל כפ"ח ובבית חיינו כאשר התמימים ישבו רתוקים ולא חשו שהזמן חולף המשפיע תבע מהתמימים חיזוק ההתקשרות לרבי והדגיש את היחודיות הניכרת בתמים חסיד חב"ד בשונה מחסידויות אחרות.

עם בואם של התלמידים קיבלו את פניהם הנהלת הישיבה וכל התלמידים ישבו בזאל ללימוד חברותא בשיחה של הרבי כאשר קול התורה מהדהד עד למרחוק.

לאחר מכן התוועד עימם משפיע ישיבה קטנה הרב בנימין זילברשטרום במשך שעה ארוכה, וסיפר להם סיפורים מהרבי הרש"ב אשר מהם הפיק כיצד תמים צריך להתנהג בחיי היום יום.

במוצש"ק פר' וירא - לאחר התוועדות ארוכה במשך השבת ביחד עם המשפיעים והשלוחים לישיבה קטנה - הוזמן הרב אליהו זילברשטרום מחשובי אנ"ש בירושלים, אשר במשך שעה ארוכה הסביר והדריך את התמימים כיצד קושרים קשרים של תפילין ע"פ שיטת חב"ד וכל הדיוקים והמנהגים הקשורים בבתים וברצועות של התפילין. מחזה מרהיב היה לראות את התמימים יושבים כל אחד ותפיליו בידו ובודקים בהדרכתו של ר' אליהו אם הקשר כראוי לשיטת חב"ד.

מהנהלת הישיבה נמסר ל-COL כי בתקופה הקרובה יוזמנו משפיעים אורחים נוספים וכן מידי זמן יתקימו מבצעים מיוחדים לתלמידי המכינה לישיבה קטנה בת"ת תורת אמת.   

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.