מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשס״ז 12.11.2006

חידוש: 1200 שיחות בכרך אחד!

לקראת כינוס-השלוחים יצא-לאור כרך מוקטן המכיל 1200 שיחות בכרך אחד ■ "התרגומים והפירושים המשופרים, מהווים מקור מיוחד במינו לשלוחים המעבירים דברי תורה בפני קהילותיהם", אומרים ל-COL מחברי הספר ■ ניתן יהיה לצפות בעותקים ראשוניים בתצוגת ההוצאות לאור שתיערך בכינוס-השלוחים  לסיפור המלא
חידוש: 1200 שיחות בכרך אחד!
כיצד ניתן להכניס 'ליקוטי שיחות' כזה מקיף לספר כה קטן? מי שהצליח לבצע את המשימה הם חברי מערכת 'קול-מנחם' מיסודו של הנגיד ר' מאיר גוטניק, שהוציאו את הספר לקראת כינוס-השלוחים שייערך השבוע. 

הכרך היחיד והמוקטן שמכיל את כל החומר שבחמשת הכרכים של מערכת החומשים של גוטניק, מיועד לבתי-כנסיות ומכיל חידושים נוספים. "הפירושים הנלווים לחומש מלוקטים מ-1200 שיחות ומאמרים של הרבי ובעזרתו ניתן להפיץ את המעיינות בצורה נפלאה באמצעות ספר אחד ויחיד", אומרים ל-COL מחברי הספר, "התרגומים והפירושים המשופרים, מהווים מקור מיוחד במינו לשלוחים המעבירים דברי תורה בפני קהילותיהם".

בימים אלה, ניתן להשיג את כל הסט בכרך אחד ובפחות מחצי המחיר של הסט המקורי - לפני הנחה.

גודלו של החומש המתומצת לא עולה על גודלו של חומש בית-כנסת אופייני, אולם הנייר, האיכות וכריכת העור מקשטות את התוכן הרוחני העמוק והעשיר במסגרת גשמית הולמת.

ניתן יהיה לצפות בעותקים ראשוניים בתצוגת ההוצאות לאור שתיערך בכינוס-השלוחים. החומשים, שכבר הודפסו מצויים כעת בכריכייה, והיות והמלאי מוגבל כדאי להגיש הזמנות בהקדם. לחצו כאן לפרטים נוספים ולהזמנות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.