מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשס״ז 12.11.2006

נציגות 'מטרנה' ביקרו יולדות בכפר-חב"ד

לאחרונה נערך בכפר חב"ד ביקור מטעם חברת 'מטרנה', המומחית בתזונת תינוקות. הביקור נערך לרגל הפצת המשלוח הראשון של ערכות המתנה של 'מטרנה' על ידי ארגון 'שפרה ופועה' הארצי, שעל יד ארגון נשי ובנות חב"ד. הביקור כלל ביקור אצל יולדת וסיור בכפר חב"ד  לסיפור המלא
נציגות 'מטרנה' ביקרו יולדות בכפר-חב
ערכת מטרנה שחולקה ליולדות
גב' מירב אמיד, מנהלת התחום ב'מטרנה', הגיעה לביתה של היולדת גב' רבקה גרינברג שילדה תאומים. התלוותה אליה גב' אורלי סיוון מפרסום 'בולטון –פוטנציאל', היוזם של שיתוף הפעולה. את פניהן קיבלו נציגות 'שפרה ופועה' וארגון נשי ובנות חב"ד ובראשן הגב' שושנה רוטנברג המרכזת את הפעילות הענפה של 'שפרה ופועה' בכפר חב"ד.

הגב' רוטנברג הסבירה בהרחבה על הפעילות הרבה שכוללת עזרה מהשלב הטרום לידתי ועד לחודש לאחר הלידה. במקרה של תאומים, נמשך מערך העזרה חודשיים תמימים.

האורחות התפעלו מאוד לראות דוגמא של ארוחת בוקר מזינה ונעימה לעין המגיעה לפתח ביתה של היולדת יום יום. הן ראו גם דוגמא של עוגות ועוגיות השבת, שמעו מפי היולדת על ארוחות הצהריים, על עובדת משק הבית המגיעה פעמיים בשבוע ו'בזכותה נקי פה...', על השמרטפית המוציאה את הילדים, מעסיקה אותם ו'בזכותה שקט פה...', על הנערה המגיעה בשעת ההשכבה של הילדים. "'שפרה ופועה' מאפשרת לנו האימהות, ללדת את הילדים בשמחה, להתפנות אליהם בשבועות הראשונים והמשמעותיים כל כך, מבלי שהבית כולו ואנו באופן אישי נפסיד מכך. כך קלה יותר ההשתלבות של התינוק החדש במשפחה", סיכמה היולדת.

האורחות שאלו שאלות רבות כגון: מי מממן את הפעילות? כיצד מתנהלים צוותות העבודה? האם היולדות הן גם אלה שאחר כך מגישות את העזרה? הגב' רוטנברג ענתה על הכל בסבלנות ובפרוטרוט. עולם שלם של חסד ונתינה נפתח בפניהן. נציגת 'מטרנה' סיפרה על השירותים המוענקים ליולדות דרך מועדון הלקוחות שלהם וכן סיפרה על מחלקה מיוחדת לתאומים.

גב' מירב אמיד העניקה ליולדת את ערכת המתנה של 'מטרנה' הכוללת מזוודת פלסטיק שימושית, 'שיר למעלות' בהפקת ארגון נשי ובנות חב"ד - להגנה על היולדת והתינוק, כמה דוגמיות של 'מטרנה', חומר הסברה מפורט בנושא תזונת תינוקות, ספר חדש של מנוחה פוקס מסדרת 'דדי גמדי', מדבקה לרכב ומגנט. יצוין שארגון 'שפרה ופועה' הארצי הוא המורשה הבלעדי מטעם 'מטרנה' להפצת הערכות במגזר החרדי כולו. המטרה: להגיע בעז"ה למספר רב ככל האפשר של יולדות, במטרה לשמחן, ולאפשר להן ליצור קשר עם מרכזי התמיכה ליולדות בקהילה וכן עם מוקד שירות הלקוחות של 'מטרנה'. כל נציגה של 'שפרה ופועה' או ארגון אחר שעוזר ליולדות יכולה לקבל ערכות ללא תשלום להפצה בין יולדות באזורה, דרך המרכז הארצי של 'שפרה ופועה' בטלפון 6884819 08.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.