מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשס״ז 12.11.2006

השבוע: הכנסת ס"ת וחנוכת ביהכנ"ס ב"מרכז גראבסקי"

ביום רביעי תתקיים הכנסת ספר תורה וחנוכת בית הכנסת ב"מרכז שיקום גראבסקי". "מרכז שיקום גראבסקי" הוא בית לנכים בניהולו של הרב זאב קרומבי שהוקם על ידי "כולל חב"ד" במגדל העמק ■ במסגרת מדיניות ההנהלה לשתף את הנכים עם אנשי הקהילה, הוקם במבנה בית כנסת נרחב, אשר יחנך ביום רביעי. יחד עם חנוכת בית הכנסת, יוכנס גם ספר תורה אשר נכתב על ידי התורם מר דוד גראבסקי לע"נ הוריו.  לסיפור המלא
השבוע: הכנסת ס
ביום רביעי תתקיים הכנסת ספר תורה וחנוכת בית הכנסת ב"מרכז שיקום גראבסקי". "מרכז שיקום גראבסקי" הוא בית לנכים בניהולו של הרב זאב קרומבי שהוקם על ידי "כולל חב"ד" במגדל העמק.

"כולל חב"ד" סיים לפני כחודשיים את שיפוץ והרחבת המבנה בעלות של כחמישה עשר מיליון שקל. במסגרת מדיניות ההנהלה לשתף את הנכים עם אנשי הקהילה, הוקם במבנה בית כנסת נרחב, אשר יחנך ביום רביעי. יחד עם חנוכת בית הכנסת, יוכנס גם ספר תורה אשר נכתב על ידי התורם מר דוד גראבסקי לע"נ הוריו.

יצויין, כי בית הכנסת כבר פועל, ומתפללים בו נכים מההוסטל, תושבים אשר גרים באזור, ובחורים מישיבת חב"ד במגדל העמק. כתיבת האותיות האחרונות תתקיים בעז"ה בשעה 16:00 בחדר האוכל של ישיבת חב"ד, משם תצא תהלוכה עד להוסטל בה ישתתפו גם תלמידי תלמוד תורה חב"ד. ההקפות וסעודת המצווה יהיו בבית הכנסת שב"מרכז שיקום גראבסקי". עבור הנכים המתגוררים בהוסטל, מדובר באירוע משמעותי ביותר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.