מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשס״ז 12.11.2006

היום: המועד האחרון להירשם ל'בנקעט' השלוחים

ההרשמה מלאה לכינוס השלוחים העולמי שייפתח השבוע בניו-יורק ונותרו מספר שעות להירשם ולבחור מקומות ישיבה לאירוע המסכם ה'בנקעט' שייערך במרכז התערוכות בסומרט, ניו-ג'רזי ■ במרכז-לענייני-חינוך מעדכנים כי עוד שלושה מושבים יוקדשו לענייני הלכה מעשית כמו חוזה מכירה, הכשרת מטבחים וזמני הלכה בהשתתפות מורי הוראה של חב"ד. מושב "דע מה שתשיב" צפוי לעורר שוב דיון סוער על שאלות קלות וקשות יותר ששלוחים נשאלים בתדירות ■ צוות מוגבר של כתבי וצלמי COL עושים את דרכם לניו-יורק  לדיווח המלא
היום: המועד האחרון להירשם ל'בנקעט' השלוחים
איש את רעהו יעזורו, כינוס השלוחים דאשתקד * צילום: מאיר דהן

היום (ראשון) בשעה 12 אחר-הצהריים שעון ניו-יורק תיסגר ההרשמה ל'בנקעט' - האירוע החגיגי המסכם של כינוס השלוחים העולמי שייפתח ביום רביעי בקראון-הייטס, ניו-יורק. ה'בנקעט' ייערך השנה במרכז התערוכות בסומרסט בניו-ג'רזי שלדברי המארגנים עבר עבודות ייפוי משמעותיות לקראת אירוח 3500 שלוחים ותומכים.

שלוחים יכולים להירשם לאירוע באמצעות חשבונם האישי באתר MyChabad.org ולבחור לעצמם מקום ישיבה ספציפי. "לאחר המועד הסופי, הישיבות יחולקו באופן מקרי למי שנרשם. לא תהיינה אפשרויות לשינוי מיקומי ישיבה. יש לנו הרשמה כמעט מלאה", מהמרכז-לענייני-חינוך נמסר.

בין הסדנאות שייערכו במהלך ימי הכינוס נכלל דיון ייחודי על חיזוק האפקטיביות בפעולות במסגרת עבודת הרבנות בבתי-סוהר. שלוחים רבים מכהנים גם בתפקיד צ'פליין (קצין דת) והם יתייעצו עם עמיתים לגבי ההגבלות ואיך לנהל תוכנית מצליחה לקירוב יהודים השוהים בין הסורגים. ינאמו בו: הרב משה-מאיר וואגל מפיטסבורג והרב מענדי כץ מבל-הרבור פלורידה הפעיל בארגון "אל"ף".

דיון בכותרת "דע מה שתשיב" נועד לדון בשאלות שהשלוחים נשאלים בתדירות על-ידי מתפללים, מקורבים, משתתפים ובעלי-בתים. חלקם קלים ואחרים קשים יותר. בקרב באי הכינוס, דיון זה נחשב סוער במיוחד. המנחה יהיה הרב נחמיה וואגל ברוצ'סטר וינאמו הרב בערל בעל ממונטריאול, הרב יוסף לושאק מס' ברברה, הרב יעקב לטוויץ' מונטורה והרב דוב וואגנר מלוס-אנג'לס.

כפי שדיווחנו ב-COL על סדנת טהרת המשפחה מאת הפוסק הרב שלום-בער חייקין, יצטרפו אליו מושבים נוספים שיתמקדו על הלכה מעשית. הרב פייגלשטוק מארגנטינה על עסקים כשרים - חוזים, מסמכים ושטר שבת. הרב לוי-יצחק רסקין מלונדון עם זמנים בהלכה - זריחה, שקיעה, כניסת ויציאת השבת. הרב ברוך הרץ משיקגו על מטבח כשר - מדריך להכשרת מטבחים ושאלות שגרתיות שעולות במהלכו.

צוות מוגבר של כתבים וצלמים של COL עושים את דרכם לניו-יורק ובעזרת השם יסקרו את הועידה השנתית באופן מקיף עם עדכונים, דיווחים וראיונות לצד גלריות תמונות והקלטות וידיאו ואודיו.

"לאורך השנה כולה אנחנו מהווים כתובת המרכזית של השלוחים להתעדכן בנעשה אצל עמיתיהם", אומרים במערכת COL בניו-יורק. "כעת, בכינוס, הם יתוועדו עם חבריהם ואנחנו נתעד את המפגש הייחודי הזה כפי שהרבי דרש: איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק".

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
too green
כ"א חשוון ה׳תשס״ז
the trees are too green to be of the kinnus time.
2.
מחכים לתמונות
כ"א חשוון ה׳תשס״ז
כל השנה אנו מחכים רק לכנס השלוחים ולביאת משיח
3.
מה עם מי שנרשם לכינוס
כ"א חשוון ה׳תשס״ז
אך אין לו כרטיס אשראי בינ"ל ובמילא אינו יכול לשלם מהארץ ? איפה ההתחשבות?
4.
במקום לצעוק
כ"א חשוון ה׳תשס״ז
תשלח אימייל יפה למל"ח. אני בטוח שהם ישמחו לסייע ולתקן את הבעיה.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.