מערכת COL | יום י"ט חשוון ה׳תשס״ז 10.11.2006

"יש רק כנס אחד ורק כינוס אחד"

לקראת הכנס הארצי השנתי של חסידי חב"ד בארץ הקודש וכינוס השלוחים העולמי יצא מזכיר בית- דין רבני חב"ד הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי בקריאה מיוחדת ל"כל מי אשר דברי והוראות הרבי יקרים ללבו ורוצה לקיימם" ■ במכתב, הוא מבקש להדגיש את חשיבותם של הכנס בארה"ק הנערך על-ידי 'צעירי-אגודת-חב"ד' וכינוס השלוחים העולמי הנערך ע"י ה'מרכז-לעניני-חנוך' ולא להיגרר חלילה אחרי ארועים דומים שמשיגים את גבולם של המוסדות המרכזיים הרשמיים ■ COL מפרסם את תמליל המכתב  למכתב המלא
מזכיר בית- דין רבני חב"ד הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי
לקראת הכנס הארצי השנתי של חסידי חב"ד בארץ הקודש שיתקיים אי"ה במוצאי שבת זו בכפר חב"ד וכינוס השלוחים העולמי שיפתח אי"ה בשבוע הבא בחצרות קדשינו בניו-יורק יצא מזכיר בית- דין רבני חב"ד הגה"ח הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי בקריאה מיוחדת ל"כל מי אשר דברי והוראות כ"ק אדמו"ר יקרים ללבו ורוצה לקיימם", בה הוא מבהיר ומבקש להדגיש את חשיבותם של הכנס בארה"ק הנערך על-ידי צעירי אגודת חב"ד וכינוס השלוחים העולמי הנערך על-ידי המרכז לעניני חנוך ולא להיגרר חלילה אחרי ארועים דומים שמשיגים את גבולם של המוסדות המרכזיים הרשמיים.

להלן, הנוסח המלא של הקריאה המיוחדת:

ב"ה, א' לס' כי ידעתיו למען אשר יצוה וגו' ושמרו דרך ה' לעשות וגו', י"ד מרחשון ה'תשס"ז

לכל מי אשר דברי והוראות כ"ק אדמו"ר יקרים ללבו ורוצה לקיימם!
ה' עליהם יחיו!

אם כי את הבא לקמן הייתי צריך לפרסם מזה זמן, אמנם עפ"י הכלל אז סאיז ניטא קיין פארפאלן, הנני לפרסם זאת עתה. והוא אשר בשנת ה'תשל"ט לאחר יו"ד שבט, ובהמשך לזה בשנת ה'תשמ"א לאחר יו"ד שבט, בהיותי ביחידות לה זכיתי, אמר לי כ"ק רבנו בתביעה, אשר תובע ממני, כמזכיר וכחבר הבי"ד, לדאוג לכך שאף אחד לא יכנס לתחום בו עוסק השני, שזהו עניין של השגת גבול וכו', והדברים נאמרו מתוך כאב ובחריפות גדולה.

לכן באתי בזה להבהיר ולבקש: א. ידוע ומפורסם אשר במשך כל השנים, מאז התחיל כנס התוועדות אנ"ש לחוזרים מחודש השביעי, היה הארגון ע"י צעירי אגודת חב"ד בארה"ק, והדברים מפורסמים.

וזה כמה שנים, קמו אלו שעושים ג"כ כנס דומה. לכן הנני להודיע אשר לפי"ד רבנו, הרי זה גובל בהשגת גבול, וזה הפך הכוונה. בנוסף לכל זה, כאן המקום לפרסם, אשר בזמנו הודיע כ"ק אדמו"ר אשר "מי שלוחם בצאגו"ח ה"ה לוחם בו )ר"ל(". והדברים ברורים.

אשר לכן, בוודאי כל מי שרוצה לעשות רצון רבנו, ישתתף בכנס של צאגו"ח. ב. ידוע יחסו המיוחד והעידוד וכו' וכו' של רבנו לכנס השלוחים העולמי, המתקיים מדי שנה
בסמיכות לר"ח כסלו. וגם בזה, זה כמה שנים קמו קבוצת אנשים ומארגנים עוד כנס בזמן זה.

והנני בזה להודיע כי הכנס אותו עודד הרבי, הוא הכנס המאורגן ע"י המל"ח בראשות הרה"ח הרה"ת וכו' מוהר"י שי' קרינסקי בלבד. וכל מי שמשתתף בכנס אחר הרי הוא לוחם, לענ"ד במוסדות אותם הקים, והארגונים אותם בנה הרבי.

אינני יכול להורות לאנשים מעבר לים, אבל הנני פונה בזה לכל מי שהוא מארה"ק, שיש לו בית-חב"ד וכיו"ב, ונוסע לכנס השלוחים, שעליו להשתתף אך ורק בכנס המתקיים ע"י הנ"ל, ולא להתפתות לכל מיני פיתויים וה"י, ולשומעים יונעם ותבוא עליהם ברכת טוב.

בכ"ר ובברכה אשר נזכה לקיים את רצון רבנו
בשלמות ונזכה להתגלות מלכנו משיחנו ומיד ממש
הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
kinus hashluhim
י"ט חשוון ה׳תשס״ז
bshem shluhim broma italy
ani mehazek et michtav ra yeroslavsky rebbe echad vekinus echad en veasur davar acher
2.
למה
י"ט חשוון ה׳תשס״ז
למה בכלל צריכים לעשות אותם למציאות ע"י שמוחים בהם. הם מציאות של שקר ובשקר יסודם ולשקר איו רגלים.
3.
כינוס כ-חשוון
כ"א חשוון ה׳תשס״ז
מדוע הרב ירוסלבסקי לא פרסם עד היום את מכתבו של הרבי בדבר כינוסים וקבלת פנים,מכתב זה שפורסם השבוע בשבועון "כפר-חב"ד"צריך לאחד את תנועת חב"ד המפולגת על זרמיה ןכן יראו ויעשו.ויפה שעה אחת קודם ודל,,,
5.
Guts!!
כ"א חשוון ה׳תשס״ז
Finally some guts!
mazal tov!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.