מערכת COL | יום י"ח חשוון ה׳תשס״ז 09.11.2006

בית '770' אירח יום עיון של הרבנות הצבאית

בית אגודת-חסידי-חב"ד-'770' בכפר-חב"ד אירח היום (חמישי) יום עיון של רבנות פיקוד העורף עבור רכזי דת ביחידות השונות ברחבי הארץ. במהלך יום העיון האזינו החיילים להרצאות תורניות, צפו החיילים בקטעי וידאו על הרבי, וערכו סיור בבית '770'. בתום יום העיון פנו החיילים לביקור במאפיית המצות הגדולה בכפר-חב"ד  ■ ביקור זה מצטרף לביקור נוסף של ילדים ובני נוער מבית ספר בדרום הארץ, וכן של קבוצת אקדמאים שערכו השבוע ביקורים במקום. "המפגש עם החב"דניקים נתן להם פרספקטיבה שונה על היהדות ותנועת חב"ד בפרט", ציינו  לסיפור המלא
בית '770' אירח יום עיון של הרבנות הצבאית
רכזי הדת ליד בית '770' (צילום: מאיר דהן, COL)

בית אגודת-חסידי-חב"ד-'770' בכפר-חב"ד אירח היום (חמישי) יום עיון של רבנות פיקוד העורף עבור רכזי דת ביחידות השונות ברחבי הארץ. החיילים האזינו להרצאה מפי רב הפיקוד רס"ן הרב שוקי לביא, סגנו החב"דניק סרן הרב אריק מלכיאלי, והרב טוביה בולטון מראשי ישיבת 'אור תמימים' בכפר-חב"ד.

במהלך יום העיון צפו החיילים בקטעי וידאו על הרבי, וערכו סיור בבית '770' עם מנהל הבית הרב מנחם לאטאר. בתום יום העיון פנו החיילים לביקור בחנות הספרים קה"ת, ובמאפיית המצות הגדולה בכפר-חב"ד שהחלה לאחרונה לעבוד ולייצר מצות לחג הפסח.

ביקור זה מצטרף לביקור נוסף של ילדים ובני נוער מבית ספר בדרום הארץ. הילדים וצוות המורים האזינו להרצאה על מושגים ביהדות עם מנהל אגף פעילות ושיעורים בצעירי-חב"ד הרב נפתלי ליפסקר. הילדים האזינו להרצאה, שאלו שאלות, והתעניינו באורח החיים של חסידי חב"ד.

האורחים שמעו גם סקירה על הרבי מליובאוויטש ועל קראיתו להוסיף בתורה ומצוות ולזרז את ביאת המשיח. הילדים צפו בסרט וידאו על מלחמת "ששת הימים" וקריאתו של הרבי מליובאוויטש להניח תפילין בכדי להביא לניצחון במלחמה.

נמסר, כי השבוע ביקרה במקום גם קבוצת אקדמאים, ובפניהם נשא דברים העיתונאי קובי אריאלי תושב כפר-חב"ד. הרצאתו של אריאלי זכתה לשבחים רבים מצד המאזינים, ובתום ההרצאה ציינו מספר פרופסורים כי המפגש עם החב"דניקים נתן להם פרספקטיבה שונה על היהדות ותנועת חב"ד בפרט. רבים מהאורחים אף נאותו להניח תפילין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.