מערכת COL | יום י"ח חשוון ה׳תשס״ז 09.11.2006

נערכים לכינוס: סדנאות חדשות ורישום מוגבר

תכונה רבה ניכרת במשרדי המרכז-לענייני-חינוך לקראת כינוס השלוחים העולמי שייפתח בשבוע הבא בניו-יורק. המארגנים מדווחים על רישום מוגבר ל'בנקעט' החגיגי וכן לתוכנית מקבילה המיועדת עבור "הבעלי-בתים", קבוצת גבירים ותומכים בבתי-חב"ד. עבור השלוחים ייערכו מספר סדנאות חדשות: טהרת המשפחה עם הפוסק הרב שלום-בער חייקין, שיפור חוש הסברה וכושר הדיבור בפני קהל עם השליח הרב ישראל רייס, ועל חב"דניקים המכהנים בקהילות לא-חב"דיות  לדיווח המלא
נערכים לכינוס: סדנאות חדשות ורישום מוגבר

במרכז-לענייני-חינוך, המארגנים את כינוס השלוחים העולמי שייפתח בשבוע הקרוב בניו-יורק, מדווחים על רישום מוגבר לטקס החגיגי המסכם את ההתכנסות השנתית. ה'בנקעט' ייערך השנה במרכז ועידה רחב-ידיים בניו-ג'רזי.

בעדכון שנשלח לשלוחים דווח על מספר סדנאות חדשות ומועילות שייערכו במהלך ימי הכינוס:

סדנא הלכתית ראשונה על טהרת המשפחה עבור הידע האישי של השלוחים על-ידי הרב שלום-בער חייקין, מורה ההוראה מקליבלנד ביום שישי.

להפוך שיעור טוב לשיעור מעולה - שיפור הכושר והמיומנות כוח הדיבור וההסברה עם השליח הרב ישראל רייס, העורך את הקורסים של מכון JLI ביום חמישי.

סדנא נוספת שעשוייה לפתח דיון עירני תהיה על השלוחים המכהנים ברבני בתי-כנסת וקהילות לא חב"דיות. רבנים ושלוחים ידונו על המנהגים השונים ומצבים רגישים כמו מחיצה שעליה אין עוררין. הדיון יחולק בין יום חמישי אחר-הצהריים לתשעים דקות ולאורך יום ראשון כולו.

בין הנואמים בה ניכרת נוכחות מוחלטת של מדינות דוברות אנגלית. מארה"ב הרב זלמן פוזנר מטנסי והרב רפי רוזנברג מאילינוי. רבנים מאנגליה - הרב לוי-יצחק רסקין מלונדון, הרב פסח עפון מברייטון, הרב יהודה פינק מסוליהול, הרב הראל רדר מוודסייד-פארק, הרב מרדכי ליפסיי ממנצ'סטר, הרב הרשי וואגל מאילינג והרב יוסי ג'ייקובס מבירמינגהאם. מדרום-אפריקה ישתתפו - הרב דוד ויינברג והרב דוד חסדן מיוהנסבורג.

כמידי שנה, במקביל לכינוס השלוחים, ביום ראשון תיערך תוכנית מיוחדת עבור קבוצת גבירים ותומכים. "בעלי-בתים", בעגה החב"דית. הם יקיימו ארוחות משלהם, מספר מפגשים וסדנאות בהשתתפות הרב משה קוטלרסקי וראשי המרכז-לעניינ-חינוך ויסיימו את התכנסותם בעלייה לציונו הקדוש של הרבי בבית-העלמין "מונטיפיורי" בקווינס.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.