מערכת COL | יום י"א חשוון ה׳תשס״ז 02.11.2006

הצעיר כתב אות ראשונה, והספר הוקדש לזכרו

בית-חב"ד באנדובר, פרבר של בוסטון, קיים בשבוע שעבר סיום כתיבת האותיות האחרונות בספר תורה חדש שהוקדש לזכרו של נח סקיקן ע"ה, פעיל חב"די מקומי ונהרג בתאונת דרכים. בפני בני המשפחה וידידים, השליח הרב אשר ברונשטיין הציב תמונה של המנוח משתתף בכתיבת האותיות הראשונות בספר לפני שנה. סקיקן התקרב ליהדות בעת לימודיו באוניברסיטת מסצ'וסטס ונהרג שבת לאחר שהיה גבאי בבית-הכנסת וחצי שעה לאחר שהגיש עזרה רפואית לתאונה דרכים אחרת  לסיפור המלא
הצעיר כתב אות ראשונה, והספר הוקדש לזכרו

בני משפחה וידידים הגיעו בשבוע שעבר להקדשת ספר-תורה חדש לזכרו של נח סקיקן ע"ה, פעיל בבית-חב"ד באמהרסט, מסצ'וסטס, שנהרג בתאונת דרכים קטלנית.

בן 22 וסטודנט באוניברסיטת מסצ'וסטס, ברנדלי סקיקן עסק ברפואה ואיבד את חייו לאחר שעזר לאחרים. בעת נסיעה ברכבו הוא הבחין בתאונה שהיו מעורבים בה 3 רכבים והגיש עזרה רפואית לנפגעים. חצי שעה לאחר מכן, סקיקן איבד שליטה על רכבו כתוצאה מהתנגשות בסכר.

בעת לימודיו באוניברסיטה הוא התיידד עם השליח בקמפוס הרב שמחה לבנברג שסיפר כי "בראד היה אדם מאוד מאוד אהוב. הוא היה עושה הכל כדי לסייע לבנאדם נוסף, בכל שעה". כפי שדווח ב-COL, סקיקן עזר רבות לבית-חב"ד בקמפוס וארגן את הטיולים לישראל.

בשבת שלפני התאונה, סקיקן היה הגבאי בבית-הכנסת וסייע לבן-דודו לעלות לתורה לרגל הבר-מצווה.

משפחת סקיקן מתפללת בבית-חב"ד בעיר אנדובר, פרבר של בוסטון. השליח הרב אשר ברונשטיין הודיע כי ספר התורה החדש יוקדש למנוח.

סופר הסת"ם מניו-יורק הרב משה קליין הגיע לפקח על כתיבת האותיות האחרונות בספר, והשליח ציין כי נח ע"ה השתתף בהתחלת כתיבת האותיות לספר ואף הציג תמונה של סקיקן כותב את האותיות על השולחן הראשי.

בני המשפחה מאוד התרגשו. האב כתב אות ואמר 'לחיים' ואח בן 14 אמר "אחי היה דוגמא חיה ועשה רושם טוב על כל האנשים שהכירו אותו".

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
תיקון טעות
י"ב חשוון ה׳תשס״ז
התמונה של הבחור שנהרג ע"ה כשהוא יושב ליד ס"ת, נעשתה בסיום ספר תורה לע"נ אביו של השליח, הר"ר הירשל ברונשטיין ע"ה (בן הרה"ח ר זלמן ברונשטיין ע"ה מכפ"ח), והשבוע ביום ראשון לאחר שקמו מהשבעה התחילו ס"ת לע"נ הבחור שיסתיים אי"ה ליארצייט הראשון.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.