מערכת COL | יום י' חשוון ה׳תשס״ז 01.11.2006

תוכנית ראשונה לילדי "מקורבים" בנעפיערוויל, קנדה

תוכנית ראשונה מסוגה לילדי מקורבים בישיבת 'אור מנחם' נעפיערוויל קנדה. לרשות התלמידים עומד בניין יפה וגדול, זאל מרווח, חדרי שינה נוחים, מגרשי ספורט ועוד ■ במסגרת התוכנית ישנה אפשרות לתלמידים לשלב לימודי חול ולסיים את הלימודים כשתעודות בידיהם. השלוחים ותלמידי הישיבה משפיעים על התלמידים המקורבים בתוכניות והתוועדיות משותפות, ויוצאים עימם ל'מבצעים' וטיולים  לסיפור המלא
תוכנית ראשונה לילדי

תוכנית ראשונה מסוגה לילדי מקורבים בישיבת 'אור מנחם' נעפיערוויל קנדה. הצוות המסור והמקצועי לצד תוכנית הלימודית המותאמת לפי הרמה האנדיוידואלית של כל תלמיד יוצרת מסגרת מתאימה במיוחד עבור ילדי מקורבים. לרשות התלמידים עומד בניין יפה וגדול, זאל מרווח, חדרי שינה נוחים, מגרשי ספורט ועוד.

במסגרת התוכנית ישנה אפשרות לתלמידים לשלב לימודי חול ולסיים את הלימודים כשתעודות בידיהם. השלוחים ותלמידי הישיבה משפיעים על התלמידים המקורבים בתוכניות והתוועדיות משותפות, ויוצאים עימם ל'מבצעים' וטיולים. 

התוכנית הביאה פיתרון לבעיה נפוצה של "מקורבים" רבים שאינם יודעים לאן לשלוח את ילדיהם אחרי שהם יוצאים מבתי הספר הקודמים. מטרת התוכנית היא לקדם את התלמידים כך שבתום התקופה בישיבה יוכלו התלמידים להיות חלק מתלמידי הישיבה החב"דיים הרגילים, ואף להפוך למשפיעים.

לפרטים נוספים 514-341-1770 או [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.