מערכת COL | יום י' חשוון ה׳תשס״ז 01.11.2006

כחמישים אלף מתפללים יפקדו את קבר רחל אימנו

אלוף פיקוד המרכז יאיר נווה הודיע כי עם השלמת "עוטף ירושלים באיזור מתחם "קבר רחל" אין צורך בכניסה לאתר ברכבים ממוגני ירי. דבר שהיה נהוג מאז פריצת האינתיפדה בשנת 2000  ■ על-פי הערכות המשטרה ואנשי המרכז הארצי לפיתוח מקומות קדושים צפויים לפקוד את המקום למעלה מחמישים אלף מתפללים. אלוף הפיקוד הורה להשלים מספר מיגונים נוספים, אך הודיע שגם במצב הנוכחי יש לאפשר כניסה חופשית לאתר  לסיפור המלא ■ לצפייה בשידור חי מהעלייה לקבר: לחצו כאן
כחמישים אלף מתפללים יפקדו את קבר רחל אימנו
פוקדים את קבר רחל אימנו בבית לחם
אלוף פיקוד המרכז יאיר נווה הודיע כי עם השלמת "עוטף ירושלים באיזור מתחם "קבר רחל" אין צורך בכניסה לאתר ברכבים ממוגני ירי. דבר שהיה נהוג מאז פריצת האינתיפדה בשנת 2000.

בסיור שקיים האלוף עם מפקדי המשטרה באיזור, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ ומנכ"ל המרכז הארצי לפיתוח מקומות קדושים הרב יוסף שווינגר לקראת פטירתה של רחל אמנו, החל הערב, י"א במר חשוון.

על-פי הערכות המשטרה ואנשי המרכז הארצי לפיתוח מקומות קדושים צפויים לפקוד את המקום למעלה מחמישים אלף מתפללים. אלוף הפיקוד הורה להשלים מספר מיגונים נוספים, אך הודיע שגם במצב הנוכחי יש לאפשר כניסה חופשית לאתר.

כאמור מחר יום חמישי חל יום פטירתה של רחל אמנו, והחל מהערב עד מחר בערב יפקדו את האתר עשרות אלפי מתפללים וברובן נשים המקפידות לפקוד את האתר.

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ אומר כי "רחל אמנו נקברה על אם הדרך דווקא בשביל שעם ישראל בעת הזאת יוכל לפקוד את קברה ולהתפלל שם על מנת שנזכה למימוש הבטחת הקב"ה "ושבו בנים לגבולם", ומן הראוי לעשות הכל להקל את בואם של המתפללים לאתר הקדוש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.