מערכת COL | יום ט"ז חשוון ה׳תשס״ז 07.11.2006

מסע לאוהל אדמו"ר הזקן בהאדיטש

כמידי שנה, מתארגנת קבוצה לרגל יום ההילולא כ"ד טבת לאוהל האדמו"ר הזקן נ"ע בהאדיטש. יום ההילולא יחול השנה ביום ראשון, ועל כן תצא הקבוצה ביום חמישי כ"א טבת בערב ובשבת ישהו חברי הקבוצה במעזיבוז' בסמיכות לאוהל הבעש"ט נ"ע  ■ במקביל, תצא קבוצה נוספת לשהות מקוצרת יותר באוקראינה. מארגן הנסיעה הרב שמואל אלעזר הלפרין מבני ברק מוסר ל-COL כי בשנים האחרונות גובר זרם המבקשים לפקוד את אוהל רבינו הזקן ביום ההילולא  לפרטים נוספים
מסע לאוהל אדמו
(צילום ארכיון: מאיר דהן, COL)
כמידי שנה, מתארגנת קבוצה לרגל יום ההילולא כ"ד טבת לאוהל האדמו"ר הזקן נ"ע בהאדיטש. יום ההילולא יחול השנה ביום ראשון, ועל כן תצא הקבוצה כבר ביום חמישי כ"א טבת בערב ובשבת ישהו חברי הקבוצה במעזיבוז' בסמיכות לאוהל הבעש"ט נ"ע. במהלך הנסיעה, יבקרו גם באוהל המגיד ממעזריטש באניאפולי,  באוהל רבי לוי יצחק מברדיטשוב, ובאוהל אדמו"ר האמצעי בניעזי'ן.

מסלול שני מוצע לאלו שאין באפשרותם לשבות בשבת באוקראינה (כ-36 שעות).  היציאה תהיה ביום ראשון כ"ד טבת בבוקר, ומשם ישירות להאדיטש לאוהל אדמו"ר הזקן. בלילה יצאו לניעזי'ן, ומשם יחזרו לקייב לטיסה בשעות אחה"צ. לנרשמים למסלול זה עד ראש חודש כסלו מחיר הנסיעה הוא 540 דולר בלבד (מספר המקומות מוגבל).

מארגן הנסיעה הרב שמואל אלעזר הלפרין מבני ברק מוסר ל-COL כי בשנים האחרונות גובר זרם המבקשים לפקוד את אוהל רבינו הזקן ביום ההילולא בפרט כאשר ידוע ומפורסם כי אמירת ספר התהילים באוהל אדמו"ר הזקן הינה סגולה בדוקה לכל הישועות. 

לפרטים והרשמה: 050-4101083 03-5701225

המסע לאוקראינה: תפילה אצל רבי אברהם המלאך זצ"ל  

התניא הודפס על ציון אדמו"ר הזקן  

ח"י אלול בהאדיטש  

מז'יבוז': הזמן עמד מלכת

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
האדיטש על המפה
י"ז חשוון ה׳תשס״ז
בשנים האחרונות עלתה העיירה האדיטש על המפה של הנוסעים לקברי הצדיקים באוקראיינה על אף שהיא רחוקה משאר האהלים של הצדיקים הטמונים שם. היום כמעט כל מי שמבקר בהאוקראיינה נוסע לפקוד את ציון אדמו"ר הזקן, ולאו דווקא חבדניקים את זה יש לזקוף לזכות מארגני הנסיעה בשנים האחרונות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.