מערכת COL | יום ב' חשוון ה׳תשס״ז 24.10.2006

שליח חב"ד נבחר ל"גיבור המלחמה בצפון"

במעמד ראשי הפדרציה היהודית UJA ו-UJC (הג'וינט העולמי והג'וינט של ניו-יורק) הוענק אות "גיבור המלחמה בצפון" למנהל בית חב"ד בקריית שמונה הרב יגאל ציפורי הפועל במסגרת צעירי-חב"ד בראשות הרב יוסף-יצחק הכהן  אהרונוב ■ "שלוחי חב"ד הם "הגיבורים האמיתיים" וכי "ראינו את פעילותיהם האמיצות למען התושבים הן בצונאמי בתאילנד, הן בשטפונות בניו אורלינס, וכעת במלחמה בצפון", הכריזה הגב' קרול סולומון מראשי הפדרציה בחו"ל  ■ בדברי תודה וברכה שנשא הרב יגאל ציפורי הוא ציין את פעילותו כשליח של הרבי ששלח אותו לפני כ-20 שנה לעיר, ואשר בכוחו הוא פועל   לסיפור המלא ותמונות
שליח חב
הרב ציפורי מקבל את אות "גיבור המלחמה בצפון" מהגב' קרול סולומון

במעמד ראשי הפדרציה היהודית UJA ו-UJC (הג'וינט העולמי והג'וינט של ניו-יורק) הוענק אות "גיבור המלחמה בצפון" למנהל בית חב"ד בקריית שמונה הרב יגאל ציפורי.

הטקס הצנוע נערך היום (שלישי) במקלט בקריית שמונה בנוכחות ראשי הארגונים היהודיים מארה"ב, ראש העיר חיים בריבאי, אישי ציבור מקריית שמונה, ואזרחים תושבי העיר. על קבלת האות היוקרתי המליץ בחום מר נחמן שי המשמש כנציג האירגונים בישראל.

לצידו של הרב ציפורי קיבלו את האות שניים נוספים שתרמו תומה פיזית חשובה לתושבים במהלך הלחימה: שמעון אבוטבול מפקד מד"א בעיר, ודני חנניה מפקד כיבוי והצלה מרחב גליל.

את תעודות ההוקרה העניקו ראשי הפדרציה בחו"ל בראשות הגב' קרול סולומון
וראש הסוכנות היהודית מר זאב ביילסקי. בדברים שנשאה הגב' סולומון היא ציינה כי "שלוחי חב"ד הם "הגיבורים האמיתיים" וכי "ראינו את פעילותיהם האמיצות למען התושבים הן בצונאמי בתאילנד, הן בשטפונות בניו אורלינס, וכעת במלחמה בצפון".


מסירותם של 45 מנהלי בתי חב"ד בצפון הארץ

בדברי תודה וברכה שנשא הרב יגאל ציפורי הוא ציין את פעילותו כשליח של הרבי מליובאוויטש ששלח אותו לפני כ-20 שנה לעיר, ואשר בכוחו הוא פועל. הוא ציין את מסירותם של 45 מנהלי בתי חב"ד בצפון הארץ מחיפה ועתלית ועד מטולה וצפת, שיחד סייעו במסירות נפש, גם תחת הדי הפצצות בכדי להביא אוכל וסיוע לתןשבים שישבו שבועות במקלטים ובחדרים האטומים.

הרב ציפורי הזכיר את ידידו דני חנניה שקיבל אף הוא תעודת הוקרה, ואשר היה ממקבלי פניו כאשר הגיע לעיר לפני כ-20 שנה. "כשביקשתי להציב את החנוכייה הראשונה של בית חב"ד במרכז העיר - היה זה דני שסייע בידי באמצעות מנוף של שירותי הכיבוי וההצלה". הרב ציפורי הודה גם לראש העיר חיים בריבאי התומך רבות ומסייע לפעילות בית חב"ד בקריית שמונה.

ראשי הפדרציה שסיירו לפני האירוע במוסדות חב"ד השונים בעיר: גני ילדים, בית תמחוי, מרפאות שיניים לנזקקים, בית כנסת, מועדון לקשישים ועוד - שיבחו את העשייה הנפלאה היום, וכן במהלך מלחמת לבנון השנייה. הם ציינו את חלוקת הכריכים היום-יומית שנערכה ביוזמת צעירי-אגודת-חב"ד בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב, ואת חלוקת סלי המזון לתושבים.

הרב ציפורי מסכם את האירוע ואומר כי הוא גרם לקידוש שם חב"ד גדול, וכעת לאחר שנציגי הפדרציה מחו"ל התרשמו במו עיניהם מהפעילות העניפה הם הבטיחו לסייע גם כלכלית לפיתוח וביסוס הפעילות.


הרב ציפורי -  "איש השנה"

כזכור, לפני החגים נבחר מנהל בית חב"ד בקריית שמונה הרב יגאל ציפורי ל"איש השנה" של העיר, במשאל גדול שערך עיתון בעיר. "הפופולאריות של הרב ציפורי אינה נתונה בספק. מפעלו של הרב ציפורי - בית חב"ד בעיר עבד שעות נוספות במהלך ימי הלחימה. 2000 מנות הכין בית התמחוי מידי יום עבור תושבי העיר", נכתב בכתבה. "הרב ציפורי הוא הכוח המניע של גלגלי החמלה והרווחה הפרטית של קריית שמונה. קבלו את ראש העיר האמיתי של קריית שמונה".

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
8 תגובות
1.
כל הכבוד יגאל עלה והצלח
ב' חשוון ה׳תשס״ז
איתן
2.
כל
ג' חשוון ה׳תשס״ז
הבורח מן הכבוד, רואים ממש איך שהכבוד רודף אחריו,
תמשיך לברוח - יגאל.
3.
אין מילים קידוש השם
ג' חשוון ה׳תשס״ז
אני כחב"דניק מתרגש לראות את התמונות

עלה והצלח
4.
אין צדיק ממך בעיר
ג' חשוון ה׳תשס״ז
אתה עושה עבודת קודש, ממלא את החלל שמותירות הרשויות, מאכיל אלפי פיות בעיר הדועכת הזאת.

הוכחת מנהיגות אמיתית שחיפתה על חוסר המנהיגות והנכשלות של פרנסי העיר שלך.

5.
מקדש שם הרבי ברבים
ג' חשוון ה׳תשס״ז
ב"ה

לידידי היקר מאד
עלה והצלח והמשך לקדש שם הרבי בכל מקום שידך מגעת.

ידידך אוהבך שאול משה
6.
ראש העיר האמיתי
ג' חשוון ה׳תשס״ז
במו עיניי ראתי את הרב צפורי בקריית שמונה רץ תחת הפגזה ממקלט למקלט כדי לעזור לאנשים
לילידים וקשישים כאשר מתחילה ההפגזה כולנו רצנו למקלט לתפוס מחסה מההפגזה רק הרב צפורי יוצא מייד החוצה ומגיע למקום הנפילות ראינו יחד ניסים גדולים כאשר קטיושות נחתו בסמוך אילנו


יישר כח ותמשיך לקדש את שם ליובאוויטש ושמו של הרבי בעירך ובעולם כולו
7.
כל הכבוד!
ג' חשוון ה׳תשס״ז
מאנ"ש גוש-קטיף.
8.
מנהל בית חב"ד ק.שמונה
ד' חשוון ה׳תשס״ז
עלר והצלח ,עשה חייל, יישר כח על פעולותיך הרבים ובמיוחד בית התבשיל המאכיל מות פיות מידי יום ביומו,למען יראו וישמעו ,ידידך מהמרכז המחזיק לך אצבעות ביום ובלילה.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.