מערכת COL | יום ג' חשוון ה׳תשס״ז 25.10.2006

יו"ר התעשיינים הבטיח לחב"דניקים לשלבם בעבודה

בטקס רב רושם שנערך בקמפוס הראשי של 'הקריה האקדמית קרית אונו' חולקו תארים במשפטים ומנהל עסקים תואר ראשון ושני לבוגרים ולבוגרות אשר עמדו בהצלחה וסיימו את לימודיהם, וביניהם קבוצת חסידי חב"ד ■ אורח הכבוד איש העסקים מר דב לאוטמן יו"ר מפעלי דלתא והתאחדות התעשיינים הבטיח כי ידאג ביחד עם חבריו התעשיינים לשלב את הבוגרים במקומות ובאתרי תעסוקה ראויים ומכבודים מכל הבחינות  לסיפור המלא
יו
איש העסקים מר דב לאוטמן יו"ר מפעלי דלתא והתאחדות התעשיינים
בטקס רב רושם שנערך בקמפוס הראשי של 'הקריה האקדמית קרית אונו' חולקו תארים במשפטים ומנהל עסקים תואר ראשון ושני לבוגרים ולבוגרות אשר עמדו בהצלחה וסיימו את לימודיהם.

הטקס נערך בהשתתפות הבוגרים ובני משפחותיהם ובהשתתפות הסגל האקדמי. אורח הכבוד איש העסקים מר דב לאוטמן יו"ר מפעלי דלתא והתאחדות התעשיינים ויו"ר הועד המנהל של אוניברסיטת תל אביב, עמד בדבריו על יתרונם של בוגרי ובוגרות המוסדות החרדים אשר מגיעים עם כלי למידה אשר נרכשו במהלך שנות לימודיהם הצעירים, ואף "הרים כפפה" בהבטיחו כי ידאג ביחד עם חבריו התעשיינים לשלב את הבוגרים במקומות ובאתרי תעסוקה ראויים ומכבודים מכל הבחינות, בדבריו הודה לידידו הרב שמואל רבינוביץ' רב הכותל והמקומות הקדושים על שילובו בפעילות חברתית למען האוכלוסייה החרדית.

מנחה הטקס עו"ד רוני פאלוך בוגר הקמפוס החרדי של הקריה האקדמית סקר בקצרה את פעילותה של הקריה האקדמית במגזר הכללי בפרט והמגזר החרדי בפרט.

מנהל הקמפוס הרב יחזקאל פוגל נשא משא מרתק ומצא את ההקשר בין הצורך והאפשרות לכלכל את המשפחה בכבוד ויחד עם זאת שמירת כל הגדרים והסייגים עליהם ציוונו רבתוה"ק.

דיקאן הפקולטה למשפטים ומשנה ליו"ר הקריה ד"ר דודי שוורץ הציג מטעם הקריה האקדמית את האתגר הגדול בשילובם של בני ובנות הסקטור החרדי תוך שמירת ערכיהם בעולם העסקים והמסחר.

ד"ר ראובן לבני הביא את ברכת סגל הפקולטה למנהל עסקים, תוך שימת דגש על מקצועיותם של הבוגרים.

נציג הבוגרים הקבלן ואיש העסקים יצחק שינפלד מבני ברק מבעלי רדיו קול חי וחברת ההשקעות "הילת שוהם" עמד בדבריו על האתגר הגדול אותו הציבה ואף מסייעת הקריה האקדמית, בדבריו שילב את הרצון העז של כל אחד ואחת בחברה החרדית כי ילדיו ישבו ישקדו על אדני התורה. ברם, מי שקיבל החלטה בעצת רבותיו להשתלב בעולם התעשייה והמסחר לעשות זאת באופן ראוי ומכובד.

בדבריו התריע שינפלד כי על כל אחד ואחת מוטלת החובה והאחריות לדעת כי הוא "שגריר" של המגזר החרדי בכל אשר ילך , וכי עליהם לנהוג בהתאם.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
זה יו"ר הראוי להיות ראש
ד' חשוון ה׳תשס״ז
אשריך מר דוב אנו גאים באנשים כמוך שמוקירים ומכבדים את חב"ד ואין ספק שחב" ד יקירו לך טובה ותהנה משיבוץ אנשי חב"ד שירבו כמותך עלה והצלח בתפקידך הרם שאתה ראוי לו ואף ליותר מכך
2.
כל הכבוד להם
ד' חשוון ה׳תשס״ז
לפרנסי הקריה האקדמית, הם לא מורידים את הדושה מהגז של שילוב החרדים במעגלי.....
3.
ישר כח לרב רבינוביץ
ד' חשוון ה׳תשס״ז
הרב רבינוביץ הוא "השדכן" בין הקריה האקדמית ללאוטמן, זה שידוך שיכול להועיל לכולם, רבינוביץ לא פחד "לתת" אותו.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.