מערכת COL | יום ל' תשרי ה׳תשס״ז 22.10.2006

השגריר והרב מטכסים עצה נגד הקומיקאי היהודי

הקומיקאי היהודי סשה ברון-כהן מכפיש את מדינת קזחסטאן ויהודיה בסרט חדש "בוראט" שביים ■ שגריר ישראל בקזחסטאן מר רן ישי ורבה של קזחסטאן הרב ישעיה אלעזר הכהן טיכסו עצה כיצד להגיב לטענות המגוחכות ■ "דבריו של סשה גובלים בהוצאת דיבה. מדינת קזחסטאן הצילה אלפי יהודים בשואה וזה עוול משוע להאשים דווקא אותה באנטישמיות", אמר הרב  לסיפור המלא
השגריר והרב מטכסים עצה נגד הקומיקאי היהודי
הקומיקאי היהודי סשה ברון-כהן על רקע העיר אסטנה
הקומיקאי היהודי, תושב לונדון, עורר את זעמם של הקזחים לאחר שביים סרט "בוראט" המביא את דמותו הפקטיבית של שדר הטלוויזיה הקזחית בוראט, המבטא דעות אנטישמיות, שוביניסטיות ופרימטיביות.

עיתון באנגליה שערך כתבה על המקרה פירסם את תגובת רבה של קזחסטאן הרב ישעיה אלעזר הכהן. הרב כהן גינה בתוקף את הטענות על אנטישמיות בקזחסטאן ואמר לסשה ברון-כהן כי "בור ששותים ממנו מים לא יורקים בתוכו", ברמזו על מוצאו היהודי של הקומיקאי. "דבריו של סשה גובלים בהוצאת דיבה", אמר, והוסיף: "מדינת קזחסטאן הצילה אלפי יהודים בשואה וזה עוול משוע להאשים דווקא אותה באנטישמיות".

בעיתון 'ידיעות אחרונות' פורסם כי ממשלת קזחסטאן הזמינה את הקומיקאי לביקור רישמי במדינה. "אנחנו מזמינים אותך לביקור בקזחסטאן, כדי שתיווכח במו עיניך שהנשים במדינה עצמאיות, ושהיהודים יכולים להתפלל בבתי הכנסת בחופשיות", נכתב בהזמנה.

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
6 תגובות
2.
חוסר הבנה
ל' תשרי ה׳תשס״ז
הרב והשגריר לא מבינים את הרעיון של סשה כהן אכן הוא משחק את האנטישמי הקזחי אבל זה רק בשביל לגלות את פרצופם האמיתי של האנשים שהוא מראיין בתור עיתונאי קזחי ומגלה עד כמה הם שונאי ישראל ואנטישמים נלוזים ומדובר לפעמים באנשים מפורסמים שסשה מגלמה באמת מה הם חושבים עלינו.
3.
הוא ממש מגלה את אמריקה.
ל' תשרי ה׳תשס״ז
כאילו שאין שם אנטישמיות
4.
עזבו אותכם...
א' חשוון ה׳תשס״ז
סרט ענק!!! רוצו לראות!!!
5.
טענות מגוחכות...
א' חשוון ה׳תשס״ז
סשה ברון כהן שהוא יהודי טוב וישראלי ע"פ שורשיו, מציג באור "נלעג" את הקזחים והיהודים כפלטפורמה לטיעונים אנטי גזעניים, בבחינת "הפוך על הפוך". לזה קוראים סאטירה.
אי ההבנה להומור ול"מסר" שבבסיסו, רק הופך את כל העניין ליותר משעשע, ואת העשייה שלו (שהיא מעט וולגרית, יש להודות) לכמעט מבריקה ותמיד מפילה מצחוק.
6.
למספר 3 אתה טועה ומטעה
א' חשוון ה׳תשס״ז
כאחד שגר בקזחסטן תדע שאין שם אנטישמיות! שם בקושי מבינים מה זה יהודי. לך תראה מה זה ברוסיה ואוקראינה אנטישמיות שכל הזמן מתנכלים ליהודים.
מדינת קזחסטן מכבדת את היהדות ובכנות נראה לי שבוראט הזה מחפש לעשות קופה על שקר, שפשוט רוב העולם לא נחשף אליו!
8.
בוראט מגיע לארץ הקודש
א' כסלו ה׳תשס״ז
לפחות עבודות להקמת אתרו בדומיין CO.IL בעיצומן ( את השם בוראט אתם יכולים להקליד לבד ). ראו והוזהרתם!!! שלחו מכתב מחאה - יש שם קישור לכתובת דוא"ל שלהם. יחד נעצור את האנטישמים! הפיצו את המידע בין חבריכם.
יהודי מודאג
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.