מערכת COL | יום י"ז תשרי ה׳תשס״ז 09.10.2006

הרב הרסון בירך והמינימרקט נפתח

אפילו עם נרות לא היה אפשר למצוא בשר ומוצרים כשרים בחנויות צפון מערב ניו-ג'רזי, זאת על-אף אלפי המשפחות היהודיות ובית-חב"ד מאוד פעיל עם גן ילדים, בית-ספר ופעילויות חברתיות. הזוג הישראלי יהב וג'ני עמרני החליטו להרים את הכפפה ובברכת השליח הרב אשר הרסון הקימו את "מינימקרט כרמל". להם, יש הקשר אחר למושג 'משפחות מעורבות': "יש הרבה משפחות ישראליות וזוגות מעורבים כשאחד מבני הזוג יהודי-אמריקאי ובן הזוג השני ישראלי"  לסיפור המלא
הרב הרסון בירך והמינימרקט נפתח

תושבי המחוזות סאסקס, וורן, מוריס קאונטי, ווייט מדו לייק בניו-ג'רזי שימו-לב: מעתה אין צורך לנסוע 45 דקות כדי לקנות בשר כשר ופיצוחים, אלא ניתן להשיג מוצרים כשרים ומצרכים תוצרת כחול לבן במינימרקט "כרמל", שנפתח לפני כשלושה שבועות בעיירה רוקאוויי בג'רזי.

יהב עמרני ורעייתו ג'ני, החליטו לפתוח את המקום לאחר שמצאו כי הביקוש של הקהילה היהודית-ישראלית באיזור למוצרי מזון כשר גבוה וכי "כל מי שאנחנו מכירים נוסע בכל פעם באופן מיוחד מרחקים של שעה כדי לקנות עוף כשר", הסביר יהב לעיתון 'ידיעות אמריקה' והעיר על עצמו ש"נהגנו לשלב נסיעה לברוקלין עם קניות וביקור קרובי משפחה".

ג'ני ויהב ניסחו לעצמם את השאלה, "איך לא עשו את זה קודם" וקיבלו את ברכת הרב של צפון מערב ניו-ג'רזי ושליח חב"ד, הרב אשר הרסון.

יהב פרש מעבודתו כמנהל חברת ההובלות "אלפא" ובני הזוג החלו בהקמת העסק.

כמה משפחות יהודיות וישראליות מתגוררות באיזור?
"מדובר בקהילה המונה אלפי אנשים. יש הרבה משפחות ישראליות וזוגות מעורבים כשאחד מבני הזוג יהודי-אמריקאי ובן הזוג השני ישראלי. אחוז גבוה מהתושבים בקהילה דתיים ושומרי מצוות, יש באיזור מרכז חב"ד מאוד פעיל ובו חוגים, גן ילדים, בית-ספר ופעילות חברתית. בקרוב, מקימים כאן 'חב"ד סנטר' חדש ומפואר שיהווה תנופה נוספת לאיזור ולחיי הקהילה".

איזה מוצרים אתם משווקים?
"מוצרים של תנובה, אוסם, טוב טעם, עלית, מוצרי בשר כשרים, דברי מאפה של 'מאפיית האחים' ו'אנג'ל', חומוס וסלטים של 'סברה'. אני מייבא מהארץ משקאות של פריגת, בירה שחורה, תבלינים של 'פרג', וכמובן במבה, ביסלי, טעמי, טורטית אגוזי ושוקולד פרה".

 

אחרי ההרצה והגדרת חוג הלקוחות יש תוכניות להמשך?
"אנחנו מתכוונים לנצל בקרוב את כישורי הבישול של חמותי התימניה ולפתוח במקום 'דלי' שיציא מלאווחים, ג'חנונים, מרק קובה ומטעמים מבית אמא וסבתא, הכל טרי וטעים תוצרת בית".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.