מערכת COL | יום ט"ז תשרי ה׳תשס״ז 08.10.2006

רבבות בשמחת בית השואבה בירושלים

קהל אלפים מתושבי ירושלים ומחוצה לה, הנאמד על-פי הערכות המשטרה בכ-50 אלף איש, השתתף בשמחת בית השואבה גדולה ומרשימה שכמותה לא נראתה אי-פעם בארץ ובעולם כולו שאורגן על-ידי צעירי-אגודת-חב"ד ■ רגע מרגש היה כאשר על-גבי מרקעי וידאו ענקיים הוקרנו מראות-הקודש משיחותיו הקדושות של הרבי בדבר מעלת השמחה בחג -סוכות  ■ את דבר צעירי-חב"ד השמיע יו"ר אגו"ח וצאגו"ח בישראל הרב יוסף-יצחק אהרונוב  לסיפור המלא וגלריית תמונות
רבבות בשמחת בית השואבה בירושלים
הרבבות גודשים את רחבת שיכון חב"ד • צילומים: מאיר דהן, COL

המעמד המרכזי בארץ של 'שמחת בית השואבה' התקיים בירושלים, במוצאי חג א' של סוכות בנוכחות קהל שיא הנאמד על-פי הערכות המשטרה בכ-50 אלף איש, אנשים נשים וטף. שעה קלה לאחר צאת החג החלו לזרום אל רחבת שיכון-חב"ד בירושלים רבבות תושבי השכונות החרדיות של הבירה ועד מהרה נדחסה הרחבה כולה בחוגגים הרבים שגלשו לתוככי השכונות השכנות של שיכון חב"ד.

לכבוד האירוע קושטו רחובות ירושלים בשלטים ובתאורה צבעונית מרשימה שבמרכזה תפאורה מרשימה של בית המקדש. את הערב הנעימו הזמרים החסידיים ר' מנדי ג'רופי ומרדכי מנדלסון מלווים בתזמורתו של שי ברק ומקהלת "שירו של עולם" בניצוחו של שלום כינורי שילהיבו בשירתם את אלפי החוגגים.

האירוע מאורגן על-ידי צעירי-אגודת-חב"ד, בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב, בסיוע האגף לתרבות תורנית בעיריית ירושלים. במהלך הערב נשאו רבנים ואורחים דברי תורה מעניני דיומא, והקהל צפה במראות הקודש על גבי מסך ענק מבבית חיינו ומשיחותיו הקדושות של הרבי

את האירוע ארגן 'המרכז חינוכי חסידותי' שע"י 'צעירי אגודת חב"ד' והנחה אותו  המנחה הוותיק, הרב נפתלי הכהן רוט. בראש מלאכת הארגון עמד בנו, הרב נועם הכהן רוט. אנשי המשטרה ורבים מהקהל שיבחו את הארגון המופתי, את גדרי הצניעות הקפדניים שננקטו על-ידי המארגנים ואת התכנית המאורגנת, שכללה מעגלי ריקודים של מבוגרים וילדים.

רגע מרגש במיוחד היה כאשר על גבי מרקעי וידאו ענקיים הוקרנו מראות הקודש בבית חיינו ומשיחותיו הקדושות של הרבי בדבר מעלת השמחה בחג הסוכות. את דבר צעירי-חב"ד השמיע יו"ר צעירי-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בישראל הרב יוסף-יצחק אהרונוב. 

אורח בשמחה היה המיליארד מר ארקדי גאיידמאק שישב על הבמה והוקסם מהקהל הרב שגדש את המקום. הוא שיבח באוזני הרב אהרונוב את מלאכת האירגון ואת פועלם של צעירי-חב"ד בישראל. בפני הקהל הרב הוא נשא נספר מילים בעברית כשהוא נעזר ברב מאיר ורזוב מנהל האגף לקליטה רוחנית בצעירי-חב"ד: "חג שמח אתם הגאווה של העם היהודי", אמר.  

לאורך כל שעות העצרת רקדו בהתלהבות אברכים ובני ישיבות מכל הזרמים והחוגים. רבים מהחוגגים הגיעו מכל ערי המרכז. העצרת הסתיימה בהופעות אמן ו'באבוקות של אור' ובמופע מרהיב של זיקוקי דינור, זכר לאבוקות האור משמחת בית השואבה. העצרת הסתיימה הרבה אחרי חצות.

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
9 תגובות
1.
שמחת בית השואבה
ט"ז תשרי ה׳תשס״ז
חבל שצא"ח לא מארגן שמחת בית השואבה בכפר ויוצא מחוץ לכפר?
2.
רק הרב רוט יכול לארגן אירוע כזה מוצלח
ט"ז תשרי ה׳תשס״ז
כל הכבוד
3.
אני רואה רק אש?!
ט"ז תשרי ה׳תשס״ז
מי שלא ראה שמחת בית השאבה
4.
שמחת בית השואבה
ט"ז תשרי ה׳תשס״ז
חבל מאד שצא"ח אינו מארגן בביתו בכפר חב"ד שמחת בית השואבה כמו שארגן בירושלים?
5.
כלום
ט"ז תשרי ה׳תשס״ז
כלום לעומת לוד
6.
ךצעירי אגודת חב"ד!
ט"ז תשרי ה׳תשס״ז
כל הכבוד
על היוזמה שכבר הרבה שנים
תמשיכו לעשות
תושבי ירושלים ששתתפו .
7.
לצלם המיוחד מאיר דהן שיחי
י"ז תשרי ה׳תשס״ז
אין מילים, פשוט לראות את התמונות בפלורידה ולהרגיש בירושלים.
גדול אתה , עלה והצלח !
דניאל ש. פורט לודרדייל
8.
מאיר
י"ז תשרי ה׳תשס״ז
תמונות מדהימות חבל על הזמן
טוב נו זה לא חדש שאתה תותח
9.
ברוך שיחי
י"ט תשרי ה׳תשס״ז
נהנים לראותך

ניו יורק
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.