מערכת COL | יום ט"ו תשרי ה׳תשס״ז 07.10.2006

'אל על′ נרתמה לסייע בהטסת ארבעת המינים לקזחסטאן

במבצע מיוחד בשיתוף עם חברת 'אל על' בטיסת קרגו נשלחו ארבעת המינים ליהודי קזחסטאן. כבשנה שעברה, גם השנה נעזרו השלוחים בשירותיה של חברת 'אל-על' וביקש להטיס עימם את ארבעת המינים לקזחסטאן. חברת 'אל על' נענתה לבקשה, ומנהל מחלקת המטענים מר דניאל שפירא, והטייס דרור גורליק זכו להיות השליחים בהובלת המטען לקזחסטאן  לסיפור המלא
'אל על′ נרתמה לסייע בהטסת ארבעת המינים לקזחסטאן
הטייס נשא עימו את הסטים במטענו האישי, והשליח הרב בצלאל ליפשיץ הגיע עד לבטן המטוס שם פגש את הטייס. הוא העניק לו תעודת הוקרה בשמם כל יהודי קזחסטאן. למחרת, כבר היו הסטים של ד' מינים בכל ריכוזי חב"ד בקזחסטאן, לאחר שנהגים חיכו לסטים בשדה התעופה, ולקחו אותם הישר לבתי הכנסת בערים השונות.

סטים של ארבעת המינים נשלחו גם 18 ערים, לראשי קהילות ולבתי כנסיות. הסטים המהודרים נרכשו, נבדקו ונאגדו על-ידי קרן הסיוע בעזרתם של תורמים מאנ"ש.

יצויין, כי כאשר נשלחים ארבעת המינים בטיסה סדירה עם נוסע רגיל, המשלוח נשלח כמטען בבטן המטוס והטלטולים הרבים פוגעים בדרך כלל בלולבים. הטיסות והחניית הביניים לוקחים זמן רב, ההדסים והערבות מתייבשים. בזכות הירתמות חברת אל על הגיעו ארבעת המינים טריים לקזחסטאן.

מנהל קרן סיוע ליהודי קזחסטאן הרב משה דוד הכהן שדאג לכל הפרוייקט סיפר כי "בשעה 1 בצהריים הבאתי את הארגזים לשדה התעופה, ובשעה 9:00 בערב לפי שעון ישראל הד' מינים כבר היו אצל השלוחים ומיד הם החלו במיונם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.