מערכת COL | יום י"ב תשרי ה׳תשס״ז 04.10.2006

יצא-לאור: מגזין סוכות של 'כפר-חב"ד'

יצא-לאור השבועון הגדוש והמלא של השבועון החסידי 'כפר-חב"ד' לקראת חג-הסוכות ■ בעיתון, המחולק לארבעה חלקים מרהיבי-עין, מובאים כתבות מיוחדות ומרתקות, סקירות, גילויים בלעדיים, מענות בפרסום ראשון ועוד ■ כמו-כן מובא שיחת-חג מיוחדת עם הרב זלמן-נחמיה גולדברג ■ בכתבה המלאה: תצלומי השערים וכותרות המגזין והמוספים  לסיפור המלאהמהפכה של 'כפר-חב"ד' יוצאת לדרך
יצא-לאור: מגזין סוכות של 'כפר-חב
שערי חלקי השבועון 'כפר-חב"ד' של סוכות • עיבוד מחשב: שלמה-חיים ריבקין, COL
מאת: חיים ברון

המגזין החסידי 'כפר-חב"ד' של חג-הסוכות יצא-לאור היום (רביעי). בעיתון, המחולק לארבעה חלקים מרהיבי-עין מובאים כתבות מיוחדות ומרתקות, סקירות, גילויים בלעדיים, מענות בפרסום ראשון ועוד.

במגזין, מתפרסמים שלל כתבות מיוחדות ובניהם - דמות: רבני חב"ד מספרים על הרב זושא וילמובסקי ע"ה, תיעוד: 15 שנה לאחר 'פרעות קראון-הייטס', השכונה משגשגת, חשיפה: כך פעלה המחתרת החסידית בריגה בימי השלטון הקומוניסטי, ניצחון: הילד שלמד במוסד של גויים הוא היום ראש שבט חסידי, תופעה: לפעמים כדי להקים סוכה צריך לעבור פורצדורה מסובכת, גילוי: היחידות המופלאה של רב המשטרה ושיחת חג: עם הרב זלמן-נחמיה גולדברג.

מוספים גדושים

במוסף התורני, בעריכת הרב משה מרינובסקי, מובאים כתבות מיוחדות מאת טובי הכותבים החב"דיים בארץ ובעולם. בין הכתבות: ה'גלגול שלמד עם רבנו הזקן - סיפורי חב"ד של 'הצדיק מרעננה', תיקוני הסידור - הרב שלום-דובער לוין חושף: כך תיקן הרב את הסידור, בעל-התשובה מבודן - סיפור המופלא של שניאור ב"ר אפרים ומסה מיוחדת לחג מאת הרב יוסף-צבי סגל בנושא: מה מסתתר מאחורי שמחת בית השואבה?
 
במוסף המחודש והמורחב של 'חדשות חב"ד' בעריכת הרב יצחק-יהודה הולצמן מובאים צרור חדשות חב"ד מארץ-הקודש ומהעולם כולו, יומן מחצרות-קודשנו ותמונות ייחודיות, ראיונות ותחקירים מיוחדים.
 
כמו-כן, במוסף 'משפחה חסידית' הגב' פרדי ברוד, מובאים כתבות מיוחדות לקראת חג-הסוכות, סיפור-חג מרתק ושאר המדורים המגוונים המתפרסמים מידי שבוע בשבוע.

מהפכה ב'שופר'

כפי שפורסם ב-COL, לאחר חודשים רבים של תכנונים ועבודה מאומצת, המהפכה של השבועון החסידי 'כפר-חב"ד' יצאה לדרך בראש-השנה: השבועון החל לצאת-לאור בארבעה חלקים מרשימים: מגזין חדש, מוסף תורני בעריכת הסופר החסידי הרב משה מרינובסקי, מוסף 'חדשות חב"ד' בעריכת הרב יצחק-יהודה הולצמן והמוסף 'משפחה חסידית' בעריכת הגב' פרדי ברוד.

את המהפכה מוביל יועץ התוכן של העיתון, איש התקשורת החב"די, דוד רוטנברג.

יש לציין, כי כל חלקי העיתון עברו מתיחת-פנים משמעותית, כשבמגזין מופיעים מדורים חדשים וביניהם טור אישי של דובר חב"ד, הרב מנחם ברוד. במגזין התורני מובאים מכתבים ומענות בפרסום ראשון מהרבי ועוד, מוסף החדשות גדל ל-32 עמודים ולמעשה חזר לדפי עיתון גדולים, כבעבר. כמו-כן נפתחו במוסף מדורים חדשים ומיוחדים, וכן חדשות חב"ד לילדים מנוקד.

ל-COL נודע, כי גם העיתון של חג-הסוכות יודפס בכמות גדולה מהרגיל ויופץ בריכוזי חב"ד בארץ ובעולם, כפי שנעשה בגיליון ראש-השנה שהתקבל בתשואות על-ידי חסידי חב"ד בארץ-הקודש ובעולם כולו.
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
משפחה חסידית
י"ב תשרי ה׳תשס״ז
אוי הילד הזה פשוט מטריף בלע"הר
2.
שניאור מנדלסון
י"ב תשרי ה׳תשס״ז
מתגעגעים לחיוך שלך......
3.
שנאור!!!!!!!
י"ב תשרי ה׳תשס״ז
את פשוטטטטטטטט ילד מדהים........
4.
חינוך "חסידי"
י"ב תשרי ה׳תשס״ז
ילד עם בלורית חמודה..
5.
שנזי
י"ב תשרי ה׳תשס״ז
הילד הכי חמוד בעולם
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.