מערכת COL | יום י"א תשרי ה׳תשס״ז 03.10.2006

יצא לדרך מבצע "ערכת מתנה ליולדת"

בימים אלה יוצאת לדרך יוזמה משותפת ל'שפרה ופועה' שעל יד ארגון נשי ובנות חב"ד ול'מטרנה': ערכת מתנה ליולדת. 'שפרה ופועה' היא המורשית הבלעדית מטעם 'מטרנה' להפצת הערכות במגזר החרדי כולו ■ המטרה: להגיע בעז"ה למספר רב ככל האפשר של יולדות, במטרה לשמחן, ולאפשר להן ליצור קשר עם מרכזי התמיכה ליולדות בקהילה וכן עם מוקד שירות הלקוחות של 'מטרנה'  לסיפור המלא
יצא לדרך מבצע
בימים אלה יוצאת לדרך יוזמה משותפת ל'שפרה ופועה' שעל יד ארגון נשי ובנות חב"ד ול'מטרנה': ערכת מתנה ליולדת. הערכה כוללת: מזוודת פלסטיק שימושית, 'שיר למעלות' בהפקת ארגון נשי ובנות חב"ד - להגנה על היולדת והתינוק, כמה דוגמיות של 'מטרנה', חומר הסברה מפורט בנושא תזונת תינוקות, ספר חדש של מנוחה פוקס מסדרת 'דדי גמדי', מדבקה לרכב ומגנט.

 'שפרה ופועה' היא המורשית הבלעדית מטעם 'מטרנה' להפצת הערכות במגזר החרדי כולו. המטרה: להגיע בעז"ה למספר רב ככל האפשר של יולדות, במטרה לשמחן, ולאפשר להן ליצור קשר עם מרכזי התמיכה ליולדות בקהילה וכן עם מוקד שירות הלקוחות של 'מטרנה'.

כל סניף של 'שפרה ופועה' או של ארגון אחר לעזרה ליולדות, זכאי לקבל ערכות כדי לחלק ליולדות. הערכות ניתנות חינם והתנאי היחיד לקבלתן הוא מסירתן ליולדות בטווח של שבוע מיום הלידה וכן העברה בזמן של רשימות היולדות שקיבלו ערכות מתנה, לידי הרכזת הארצית של 'שפרה ופועה'. הפרטים נשמרים במאגר 'שפרה ופועה' ו'מטרנה' וטובים גם לנציגה לשמירה על קשר עם היולדת בעתיד.

המשלוח הראשון של הערכות כבר יצא אל סניפי 'שפרה ופועה' וארגוני עזר ליולדת נוספים, ברחבי הארץ. הדרכים לקבלת הערכות הן שתיים: מסירה מיד ליד במרכז הארצי בכפר חב"ד או במשלוח (בתשלום דמי משלוח מסובסדים) אל דלת בית הנציגה. השינוע מתבצע תוך סיוע וייעוץ של צוות צעירי אגודת חב"ד, המיומן במשלוחים מעין אלו. לשאלות, בירורים והזמנת הערכות ניתן לפנות למרכז הארצי של 'שפרה ופועה' בטלפון 6884819 08.

פרויקט זה נחנך במסגרת שנת ה-30 לבקשת הרבי להקים את 'שפרה ופועה'. במהלך השנה פנו רכזות סניף האם של 'שפרה ופועה' – בכפר חב"ד, אל ארגון נשי ובנות חב"ד בבקשה להפיכת 'שפרה ופועה' לרשת ארצית מאורגנת, הכוללת את הסניפים הקיימים לצד עשרות סניפים חדשים, וביניהם גם סניפים ממגזרים נוספים. ארגון נשי ובנות חב"ד נענה לאתגר. עידוד ילודה וסיוע ליולדות הוא נושא העומד בראש סדר העשייה של האישה החסידית.

היוזמה הראשונה הייתה יום עיון לנשים המרכזות פעילות סיוע ליולדות או לנשים המעוניינות לעסוק בפעילות כזו. עשרות נציגות סניפי 'שפרה ופועה' הפזורים ברחבי הארץ היוו את המודל בתחום, למאות הנשים מכל גווני האוכלוסייה הדתית והחרדית, שהגיעו ללמוד. מטרת היום הייתה לתת כלים שיעזרו לנשים הפעילות בעבודתן עם היולדות. יום העיון שהיה ראשוני מסוגו נערך בחסות 'מטרנה', והצליח מאוד ב"ה.

התוכנית והאירוח היו ברמה גבוהה והנשים שיצאו נפעמות מרמת הפעילות בסניפי 'שפרה ופועה', קיבלו מוטיבציה רבה להגברת הפעילות עם היולדות באזורן. ארגון יום העיון היה על ידי גב' צילה יהודה. יום זה נכנס כיום קבוע בלוח הפעילות השנתי של הארגון, והיווה את המנוף למבצע הערכות הנוכחי.

חזקי ואמצי יולדת!
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
רגע אחד,
י"ב תשרי ה׳תשס״ז
אם אשה ילדה לפני חודש - היא אינה רשאית לקבל את הערכה?
מדוע???
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.