מערכת COL | יום ט' תשרי ה׳תשס״ז 01.10.2006

הלבנוני הציע להפסיק 'לסמוך על אמריקה'

250 איש מילאו את האולם המרכזי בבית-חב"ד בוקס-קאונטי בפנסילבניה לשמוע עיתונאי לבנוני-סורי בשם ג'וזף פארה ■ שלא במפתיע, דבריו התמקדו בזכותה של ישראל להגן על אזרחיה מפני הטרור האיסלאמי. האירוע נערך לזכרו של החייל מיכאל לוין הי"ד, יליד האיזור שנהרג במלחמת לבנון השנייה ■ "מה שמדהים הוא, הערבי דורש מהישראלים להפסיק לסמוך על אמריקה ולהאמין באלוקים", אמר הרב אריה ויינשטיין, אחד מהשלוחים  לדיווח המלא
הלבנוני הציע להפסיק 'לסמוך על אמריקה'

בית-חב"ד באזור בוקס-קאונטי, בפרברי פילדלפיה, חנך באחרונה שנה חדשה של לימודי יהדות במסגרת המחלקה "ג'ואיש לרנינג אקדמי" עם הרצאה של העיתונאי הערבי ג'וזף פארה.

יליד למשפחה לבנונית-סורית, דבריו של פארה נשאו מסר אקטואלי ועוצמתי בעקבות מלחמת לבנון השנייה בה ישראל נאבקה נגד ארגון הטרור חיזבאללה והתמודדה על פיגועי קטיושות בצפון ישראל.

בהרצאה בכותרת "דמיינו עולם ללא ישראל", פארה דיבר על תמיכתו בזכות הקיום של ישראל ומאבקה נגד טרור איסלאמי - דעה שהוא מפרסם בתדירות באתרו www.worldnetdaily.com הזוכה למיליוני קוראים.

250 איש השתתפו באירוע שנערך באולם פוזז בגלייזר ג'ואיש סנטר של חב"ד בוקס-קאונטי. האולם היה מלא עד אפס מקום.

הערב הוקדש למיכאל לוין הי"ד, יליד בוקס-קאונטי שנהרג בעת שירותי בצה"ל במסגרת המלחמה בלבנון. הרב יהודה שם-טוב, השליח המקומי ומנהל הבית-חב"ד, נשא דברים לזכר תלמידו לשעבר וסיפר כי המנוח היה מודל לדוגמא לבני נוער.

פארה שוחח במשך 80 דקות. "מה שהדהים בנאומו היה דרישתו מישראל להפסיק לבטוח באמריקה והדולרים שהיא שולחת ולהתחיל להאמין לאלוקי אברהם, יצחק ויעקב", העיר הרב אריה ויינשטיין, שליח חב"ד המנהל את האקדמיה ללימודי יהדות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.