מערכת COL | יום ז' תשרי ה׳תשס״ז 29.09.2006

הרבי דרש לשלם לדוקטור שעזר לרבנית

נשי חב"ד במיאמי-רבתי השתתפו בשבוע שעבר בהתוועדות לרגל ו' תשרי, היארצייט של הרבנית חנה שניאורסון ע"ה ושמעו על דמותה האצילית והנהגותיה הייחודיות. המשפיע הרב מיכאל זליגסון מקראון-הייטס התוועד עם קהל הנשים וסיפר על התשלום שהרבי דרש לשלם לאביו, רופא בית הרבי, עבור הטיפול ברבנית. את האירוע ארגנה השליחה הגב' לואיזה פרנקפורטר  לדיווח המלא
הרבי דרש לשלם לדוקטור שעזר לרבנית

בליל ו' תשרי התקיימה התוועדות חסידית מיוחדת לרגל היארצייט של הרבנית הצדקנית מרת חנה שניאורסון ע"ה, אם הרבי, עבור נשי חב"ד במיאמי-רבתי, פלורידה.

האורח הרב מיכאל זליגסון, משפיע בישיבת "אהלי תורה" בניו-יורק, נשא הרצאה מרתקת בליווי סיפורים והפקת לימודים מהנהגות הרבנית והוסיף דברים ששמע מפי אביו, רופא בית הרבי. "הרבנית נהגה במוצאי שבת-קודש, אחרי הבדלה, להדליק כל חדרי ביתה", הוא גילה.

הרב זליגסון הוסיף לספר כי לאחר הסתלקותה של הרבנית, ניגש הרבי אל אביו ורצה לשלמו עבור הטיפולים באותה השבת (ו' תשרי תשכ"ה). הרופא ניסה להשתמט מלקיחת תשלום מהרבי, אולם הרבי העיר שגם אנשי סנהדרין הגדולה קיבלו תשלום עבור מלאכתם בקודש. לסיום, ענה הרופא "מסרבין לקטן ואין מסרבין לגדול" וקיבל.

בארגונה של השליחה הגב' לואיזה פרנקפורטר, קהל מכובד השתתף בערב ויצאה מתחושה של התרוממות עם החלטות להמשיך בדרכה של הרבנית. "הערב המיוחד השאיר רושם עז על כל המשתתפות", דווח ל-COL.

מספר נשים הוסיפו סיפורים משלהן על קשר משפחתן עם הרבנית ואשה אף סיפרה שזכתה לקבל מתנות מיוחדות מהרבנית עבור המטבח שבביתה.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
לואיזה טוב לשמוע ממך...
ח' תשרי ה׳תשס״ז

למה אין תמונות?
שתהיה לכם שנה טובה ומתוקה,ד.ח מירושלים
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.