מערכת COL | יום ז' תשרי ה׳תשס״ז 29.09.2006

ביוזמת 'משרד השלוחים': ד' מינים מוזלים

"משרד השלוחים" יוזם הנחה רצינית לשלוחים ברכישת ארבעת המינים עבור בני קהילותיהם. תמורת $13 בלבד לסט, קיבלו השלוחים מכל רחבי העולם סט כשר אליהם עד הבית. אלפי סטים סופקו, והמשרד נאלץ להודיע על הפסקת המבצע מוקדם מן הצפוי. במשרד השלוחים שהופתעו מהביקוש הרב מבטיחים להרחיב את הכמות בשנה הבאה כדי שיוכל לספק את הביקוש  להמשך הדיווח
ביוזמת 'משרד השלוחים': ד' מינים מוזלים
משרד השלוחים מספק אלפי סטים של ארבעת המינים במחיר מיוחד במסגרת מבצע בזק מיוחד שארגן. רק לפני שבועיים פורסם דבר המבצע לשלוחים בגיליון האלקטרוני 'קשר השליחות' – ובמשרדי הארגון רכשו כבר מאות שלוחים סטים עבור קהילותיהם.

משרד השלוחים פתח במבצע בעקבות פניות של שלוחים שטענו, שיש בקהילותיהם חברים המוותרים על רכישת סט של ארבעת המינים מהודר בשל מחירו הגבוה. סטים של ארבעת המינים במסגרת המבצע נמכרו בין 13$-17$, המחיר הנמוך מאפשר השנה לאלפי יהודים ליהנות מסט מהודר של ארבעת המינים בבעלותם.

עם פרסום המבצע לפני כשבועיים הוצפו משרדי הארגון במאות הזמנות מהשלוחים, בעקבות העומס הגדול אזלה כל הכמות שנרכשה לצורך המבצע. במשרד השלוחים שהופתעו מהביקוש הרב מבטיחים להרחיב את הכמות בשנה הבאה כדי שיוכל לספק את הביקוש.

המבצע המיוחד מאורגן מחלקה מיוחדת במשרד השלוחים המארגנת רכישות מרוכזות ומשיגה הוזלות גדולות ומבצעים בלעדיים עבור השלוחים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.