מערכת COL | יום ח' כסלו ה׳תשס״ד 03.12.2003

בתי-חב"ד בישראל במבצע "האור ינצח"

לקראת חג החנוכה שוקדים מנהלי בתי-חב"ד ברחבי הארץ בהכנת פעילות מיוחדת על מנת להביא את שמחת החג למשפחות נפגעי הטרור, במסגרת הפעילות יצאו צוותים של פעילי בית-חב"ד לביקורי בית אצל המשפחות, ידליקו איתם את נר החנוכה, ויביאו את אורות החג לבתיהם. ביום ראשון בערב, נר שלישי של חנוכה, תתקיים פעילות ארצית רחבת היקף בכל סניפי צעירי חב"ד תחת הסיסמא "האור ינצח" במסגרתו יקיימו למעלה מ-200 בתי חב"ד בכל רחבי הארץ הדלקות נר חנוכה מרכזיות בסימן הזדהות עם משפחות נפגעי הטרור.
בתי-חב
הדלקת נר חנוכה בעיר-גנים ירושלים ע"י סיני פרלמן ששכל את אחיו אילן בן ה-8 וסבתו קירה הי"ד בפיגוע אוטובוס בי-ם בט"ז בכסלו התשס"ג
במקומות בהם ישנם נפגעי טרור יוזמנו המשפחות ע"י צוות בית חב"ד המקומי ליטול חלק ולהשתתף בטקס הדלקת הנרות, כשבהדלקת הנרות יתכבד נציג משפחות נפגעי הטרור. מהמחלקה של "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" נמסר כי הדלקת הנרות יתקיימו גם באתרים בהם היו פיגועים המוניים. מטרת המבצע היא - להפיץ אור של מצוה בעולם שבכוחה להחליש ולגרש את חושך הגלות, ולהגביר את התפילה והאמונה כי נזכה גם אנו בזמן הזה ל"מסרת רבים ביד מעטים", ולהביע את זקיפות הקומה והעמידה האיתנה במלחמת הטרור הרצחנית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.