מערכת COL | יום ד' תשרי ה׳תשס״ז 26.09.2006

המלון בוירג'יניה עכשיו מכונה "חב"ד מריוט"

שנה שלימה חיכו יהודי אלכסנדריה בוירג'יניה לספר-תורה החדש שלהם. וכשהוא הגיע, הוא נשלח הישר למלון "קורטיארד מריוט" ולא מדובר בטעות. עקב הגידול במספר המתפללים בבית-חב"ד, המניין לימים הנוראים נערך באולם המלון עד שהמקומיים מכנים אותו "חב"ד מריוט". השליח הרב מרדכי ניומן רקד עם התושבים, והייתה גם אחת שסיפרה על כעסה: "אני כועסת שאחרים לא יכולים להשתתף בו - הנרצחים בשואה".
המלון בוירג'יניה עכשיו מכונה

לאחר שנה שלימה של כתיבה, ספר התורה החדש של חב"ד באלכסנדריה, וירג'יניה, הושלם. האותיות האחרונות נכתבו בשבוע שעבר בהשתתפות רבים מבני הקהילה.

ובניגוד למצופה, הספר החדש עשה את דרכו למלון "קורטיארד מריוט". בעקבות הגידול במספר המתפללים בשנים האחרונות, המניין החב"די נערך בימים הנוראים באולם בית-המלון. "אנחנו קוראים לו חב"ד מריוט", אמר בבדיחות השליח הרב מרדכי ניומן, מנהל בית-חב"ד אלכסנדריה המשרת גם את ארלינגטון.

בני הקהילה הוזמנו לכתוב את האותיות האחרונות וילדיהם שרו "תורה, תורה, תורה" בריקודים עליזים ברחובות העיר שמשטרת אלכסנדריה סגרה לכבודם.

"לאנשים בשואה לא הייתה את הזכות לעשות משהו כזה", אמרה רבקה ג'ונסון שסיפרה כי בית-חב"ד המקומי הוא בית-כנסת חמים שמקבל את כולם בזרועות פתוחות. "יש לי הרבה רגשות בהקשר האירוע הזה. אני שמחה אבל גם כועסת שאחרים לא יכולים להשתתף בו. אני חושבת שזה נפלא שאנו חיים במקום עם חופש דת".

גב' ג'ונסון הוסיפה לעיתון מקומי כי מאוד התרשמה ממועדון הנשים - בהנהגת הגב' ניומן - שמלמד מנהגים יהודיים, בישול כשר ומשמעות החגים.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
משפחת ניומן
ד' תשרי ה׳תשס״ז
אנחנו כאן בצפון הארץ גאים בכם, עלו והצליחו.
חתימה וגמר חתימה טובה
משפחת בוטמן נהריה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.