מערכת COL | יום כ"ט אלול ה׳תשס״ו 22.09.2006

קבלו את ראש העיר האמיתי של קריית שמונה

זה כמעט נהפך להרגל שמנהל בית חב"ד בקריית שמונה הרב יגאל ציפורי נבחר ל"איש השנה" של העיר של העיתון 'מידע שמונה'. הבחירה נערכה על-ידי ציבור התושבים כחלק מקמפיין רחב שבו היו מספר מעומדים, ועל רקע מלחמת לבנון השנייה שהיתה בקיץ האחרון ■  "הרב ציפורי הוא הכוח המניע של גלגלי החמלה והרווחה הפרטית של קריית שמונה. קבלו את ראש העיר האמיתי של קריית שמונה", נכתב בפתיח לכתבה ■ "הבחירה בי באה מתוך הזדהות עם חב"ד והרב מליובאוויטש", מצטנע הרב ציפורי בתגובה לבחירתו ל"איש השנה"  לצילומי הכתבה
קבלו את ראש העיר האמיתי של קריית שמונה
הכתבה בעיתון בקריית שמונה על הרב ציפורי: "יצאת צדיק"

זה כמעט נהפך להרגל שמנהל בית חב"ד בקריית שמונה הרב יגאל ציפורי נבחר ל"איש השנה" של העיר. הבחירה נערכה על-ידי ציבור התושבים כחלק מקמפיין רחב שבו היו מספר מעומדים, ועל רקע מלחמת לבנון השנייה שהיתה בקיץ האחרון. הפופולאריות של הרב ציפורי אינה נתונה בספק. מפעלו של הרב ציפורי - בית חב"ד בעיר עבד שעות נוספות במהלך ימי הלחימה. 2000 מנות הכין בית התמחוי מידי יום עבור תושבי העיר.

הרב ציפורי גבר על פני 14 מועמדים נוספים, וביניהם ראש העיר חיים בריבאי, כתב ערוץ 2 מנחם הורביץ המתגורר בעיר, ואישי ציבור רבים. הוא זכה ב-700 קולות במשאל "איש השנה של העיר". "הרב ציפורי הוא הכוח המניע של גלגלי החמלה והרווחה הפרטית של קריית שמונה. קבלו את ראש העיר האמיתי של קריית שמונה", נכתב בפתיח לכתבה.

"הבחירה בי באה מתוך הזדהות עם חב"ד והרב מליובאוויטש", מצטנע הרב ציפורי בתגובה לבחירתו ל"איש השנה". "ההצבעה היא לצוות הגדול של בית חב"ד ולא עבורי אישית. "אני רואה את חב"ד לא רק בהיבט המקומי של חב"ד בקריית שמונה, אלא בהיבט כולל. של משפחה עולמית אחת גדולה. המסר שקיבלתי מהרבי מליובאוויטש כאשר הגעתי בשליחותו לעיר היה: "המציאות שלך זה המציאות של הקהילה, ואתה חייב לעזור ולסייע לכל אחד, בכל זמן, בכל מקום, ומכל הלב. זה מה שמניע אותי לעשות את הכל, וכך גם רואה זאת הציבור כולו.

ישנם קרוב לחמישים עובדים במערכת החינוך, במרפאת השיניים, בבית התמחוי, במרכז 'שמחה' לילד, ובבית חב"ד לעולים חדשים. הרב ציפורי ציין את עזרתו הרבה של איש העסקים איזי שריצקי שבית התמחוי קרוי על שמה אימו, ומרפאת השיניים ומרכז שמחה לילד על שם אביו.


עלייה ניכרת במספר האנשים הנצרכים

בראיון שהעניק הרב ציפורי לעיתון הוא סיפר בעיקר על פעילות הרווחה של בית חב"ד בקרב תושבי העיר. לקראת החגים הוציא בית חב"ד שני סוגי חבילות מזון: 400 משפחות בעיר קיבלו חבילות בשווי של 800 ש"ח הכוללות מצרכי יסוד, עופות, וירקות. בנוסף חילק בית חב"ד חבילות מזון שקיבל מהארגון 'לתת', כך שסך הכל כ-600 משפחות בעיר קיבלו חבילות מזון לקראת החג. 

"לצערי לא לכל עניי העיר יהיה מה לאכול בחג. עדיין צובאים עלינו הרבה אנשים, ואני רואה עלייה ניכרת במספר האנשים הנצרכים. יש המון משפחות שפנו אלי באופן אישי אחרי המלחמה לקבל עזרה באופן דיסקרטי, כי המלמה גרמה להוצאות כבדות שלא מאפשרות להם לחזור לשיגרה".

"המשפחות הנתמכות הם משפחות המגיעות אלינו באמצעות מחלקת הרווחה של העירייה. הקושי הוא לדעת שיש אנשים שלא יגיעו לעמוד על רגליהם, הם תמיד יצטרכו לקבל עזרה ותמיכה, אלה אנשים שבחלקם סובלים מבעיות נפשיות, חולים וקשישים. מבחינתנו זו השליחות שלנו: לעשות צדקה וחסד", הוא מסכם.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
הרב יגאל ציפורי
כ"ט אלול ה׳תשס״ו
עלה והצלח עשה חייל שנה טובה כתיבה וחתימה טובה לשנה טובה ומתוקה והצלחה בכל הענינים,
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.