מערכת COL | יום כ"ט אלול ה׳תשס״ו 22.09.2006

תנופת פעילות במשרד השלוחים לרגל החגים

משרד השלוחים מספק במהלך השנה עשרות שירותים מהם נהנים אלפי שלוחים מכל רחבי העולם, כעת לפני החגים התכונה במשרד רבה, ובארגון עמלים עשרות עובדים כדי לסייע לשלוחים במתן סיוע לוגיסטי ככל הנדרש ■ לתועלת השלוחים הנהנים משירותי הארגון אנו מביאים סקירה קצרה על השירותים שמספק משרד השלוחים לשלוחים לחודש החגים. COL מגיש סיכום קצר של הפעילות העניפה של "משרד השלוחים"  לסיפור המלא
תנופת פעילות במשרד השלוחים לרגל החגים
דף הכניסה לאתר האינטרנט של "משרד השלוחים"

מדריך לחגים


משרד השלוחים הפיק לאחרונה מדריך חגים לחגי תשרי תשס"ז המדריך עוצב לאחרונה מחדש, והוא כולל את כל המידע הדרוש לחגים, בצורה קלה, ברורה ונעימה לעין. המדריך נכתב ע"י הרב צבי פרידמן ועוצב בסטודיו המקצועי של חברת 'Spotlight design’. 


שירות דרשות


עקב העומס המוטל על שלוחים בימי החגים, לא תמיד יש להם את הפנאי להכין דרשה מקצועית עבור בני קהילתם, לשם כך מפעיל משרד השלוחים שירות דרשות שבועי, המתעדכן מידי שבוע בדרשות מקצועיות באנגלית ובעברית שנכתבו ע"י שלוחים מנוסים. כעת לפני החגים, כל הדרשות לחודש תשרי רוכזו בעמוד אחד והן זמינות להורדה. 


כמו-כן ניתן להוריד את כל הפרסומים של 'מבצע משיח העולמי' בעמוד מיוחד המרכז את כל ההורדות בנושאי משיח וגאולה.

 


סידור שליחות


יותר שלוחים לא צריכים לצאת לעבוד קשה כדי למצוא בחורים שיצאו עליהם לשליחות. המערכת לסידור שליחות של משרד השלוחים מתאימה להם בצורה אוטומטית בחורים מתוך מאות שנרשמו לשירות.


מוצרים לתשרי


חנות שמפעיל הארגון מספקת סטים של ארבעת המינים במחירים מוזלים עבור השלוחים. כל זאת למוצרים לעוד עשרות מוצרים לשמחת תורה ולסוכות הניתנים להשגה בחנות.


לא שוכחים את הילדים


כשאבא ואמא השלוחים עסוקים, מישהו הרי אמור לדאוג גם לילדים הקטנים.


בית הספר המקוון לילדי השלוחים של 'משרד השלוחים' הפיק תוכנית לימודים ייחודית לחודש תשרי עבור ילדי השלוחים, תוכנית הזהה ברמתה לתוכנית הלימודים המקובלת בבתי הספר 'הרגילים' - תלמידים שסיימו את התוכנית יקבלו ידע מקיף על הלכות, סיפורי ומנהגי חגי תשרי. כל זאת בנוסף לפעילות השבועית השוטפת והחווייתית באמצעות מגזין 'קשר' לילדי השלוחים.  גם ילדי השלוחים דוברי עברית ברחבי העולם נהנים מתוכנית משלהם לחודש תשרי. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.