מערכת COL | יום כ"ח אלול ה׳תשס״ו 21.09.2006

בנגקוק: 1,500 מטיילים ישתתפו בסעודת ראש-השנה

בבית-חב"ד בבנגקוק צובאים בימים אלה שלפני החגים מטיילים רבים, שבאים להתעדכן ולקבל אינפורמציה ■ "כעת הרבה יותר אנשים באם להתעדכן דרך האינטרנט ולעדכן את ההורים במה שקורה", סיפר מנהל בית-חב"ד הרב נחמיה וילהלם בראיון לרדיו ערוץ 7 ■ הרב וילהלם מספר עוד כי בראש-השנה בית-חב"ד מארח את התרמילאים והמטיילים הישראלים הרבים שמגיעים לתילאנד ומוסיף כי בבנקוק יהיו כ-1500 איש  לסיפור המלא • להאזנה לראיון עם הרב וילהלם: לחצו כאן
בנגקוק: 1,500 מטיילים ישתתפו בסעודת ראש-השנה
מטיילים ישראלים מנצלים את הזמן בהכנת כרטיסי ברכה לראש-השנה
הרב נחמיה וילהלם, מנהל בית-חב"ד בבנגקוק מספר ביומן ערוץ 7 כי המצב לאחר ההפיכה הצבאית שנערכה שם הלילה הוא בסך הכל בסדר. הוא מוסיף כי יש תחושה ש"יותר לא קורה מאשר קורה". בנקוק לדבריו, בדרך כלל יותר סואנת, אך כעת רואים מעט חיילים שמסתובבים אך אין תחושה שקורה משהו מיוחד. ההפיכה הצבאית עברה בצורה מסודרת שכן בבנקוק יש התנגדות יותר גדולה לראש הממשלה", מוסיף וילהלם.

הרב וילהלם מספר כי אתמול נותקו כל ערוצי התקשורת ובטלויזיה שדרה רק הודעה כתובה, האומרת כי מדובר בהפיכה צבאית והאזרחים מתבקשים להישמע להוראות. התושבים לדברי וילהלם ניזונו יותר מהתקשורת הכללית."זה נשמע משהו כמו 'וכיתתו חרבותם לאתים'. זה היה משהו כמו משחק ילדים".

"היה ברור שעומדים להשתנות דברים. אני מאמין שראש הממשלה סיים את תפקידו. כנראה שיהיו בחירות ויבחר ראש ממשלה אחר. הם מצהירים שהם נאמנים למלך ואינם רוצים שלטון צבאי אלא רק למנוע שחיתות ורוצים להחליף את ראש הממשלה המושחת", אומר וילהלם.

בבית חב"ד לדברי וילהלם צובאים בימים אלה שלפני החגים מטיילים רבים, שבאים להתעדכן ולקבל אינפורמציה. "כעת הרבה יותר אנשים באם להתעדכן דרך האינטרנט ולעדכן את ההורים במה שקורה. הלחץ העיקרי שיש כאן זה כדי להתעדכן אם שדה התעופה פתוח או לא", מוסיף וילהלם.

הרב וילהלם מספר עוד כי בראש השנה בית חב"ד מארח את התרמילאים והמטיילים הישראלים הרבים שמגיעים לתילאנד ומוסיף כי בבנקוק יהיו כ-1500 איש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.