מערכת COL | יום ו' כסלו ה׳תשס״ד 01.12.2003

פרסום ראשון: הפסק המלא של רבני 'פיקוח נפש'

COL מביא בפרסום ראשון, את הנוסח המלא של פסק הדין עליו חתמו חברי עמותת הרבנים "פיקוח נפש" אתמול בלילה. בפסק, הרבנים תוקפים שניים מבכירי תנועת ש"ס, איציק סודרי - הדובר לשעבר, ועוה"ד דוד גלס - היועץ המשפטי של התנועה, על השתתפותם בטקס החתימה של הסכם ז'נווה. את פסק הדין פירסמו יו"ר העמותה ורב מרכז תל-אביב, הרב יוסף גרליצקי; סגן-יו"ר העמותה ורבה של קרית-מוצקין, הרב דוד מאיר דרוקמן, בשם כל 250 הרבנים החברים בעמותה. "ההסכם מגדיר את חיילי צה"ל כמקיזי דם, זומם לעקור יהודים מאדמתם ומסירת רוב שטחי ירושלים העתיקה וחברון לידי שונאינו. משמעותו בגידה והעומדים בראש הסכם - הינם חסרי כל אחריות לאומית", מסר הרב יעקב יוסף, רבה של גבעת משה וחבר העמותה.
פרסום ראשון: הפסק המלא של רבני 'פיקוח נפש'
צילום פסק הדין
ב"ה ו' כסלו תשס"ד, 01 דצמבר 2003 אסיפת רבני "פיקוח נפש" מצהירה: הסכם ג'נבה ומחולליו – בגידה בעם ישראל! קריאה לגאון הרב עובדיה יוסף להתנער מאנשי ש"ס (איציק סודרי ודוד גלס) המשתתפים היום בטקס חתימת ההסכם "הסכם ג'נבה המגדיר את חיילי צה"ל כמקיזי דם, הזומם לעקור יהודים מאדמתם ומסירת רוב שטחי ירושלים העתיקה וחברון לידי שונאינו. הסכם הזומם לפרק למעשה את צה"ל ולהעביר את אחריות הבטחון לצבא רב לאומי – הסכם שכזה משמעותו בגידה והעמדים בראש הסכם שכזה הינם חסרי כל אחריות לאומית", מסר הרב יעקב יוסף שליט"א רבה של גבעת משה וחבר העמותה. ציבור הרבנים שהשתתף באותה אסיפה קורא לרשויות המשפט בישראל להעמיד לדין את אותם ישראלים המשתתפים היום בקרנבל "ההסכם" באשמת חתירה תחת אושיות המדינה וערעור בטחון ישראל. הרבנים נדהמו להיוודע כי אנשים המזוהים עם ש"ס (איציק סודרי דובר ש"ס לשעבר, ודוד גלס) אשר לדעת הרבנים הינם סוררים ופורקי עול מלכות שמים – אמורים להשתתף בטכס המביש הזה והם קוראים לנשיא מועצת גדולי התורה של ש"ס הגר"ע יוסף שליט"א, להביע את הסתייגותו מהם! הרבנים פסקו פה אחד, שעפ"י התורה, קדושת החיים היא מעל הכל, ולדאבוננו ראינו שמההסכמים האומללים של ביילין ושות' הגענו לאלפי קרבנות שנרצחו ה' יקום דמם, ורק ע"י עמידה איתנה על שלימות ארץ ישראל נגיע לשלום אמיתי עם שכננו. לפרטים: הרב יוסף גערליצקי רב מרכז ת"א – יו"ר העמותה – 5250202-03 הרב דוד מאיר דרוקמן רב העיר קרית מוצקין – ס. יו"ר העמותה – 770175-055
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
2.
כבוד כבוד וכבוד
ו' כסלו ה׳תשס״ד
הכבוד, הוא הפיקוח נפש.
הרודף אחך הכבוד, הכבוד בורח ממנו.
ישר-אל
3.
כל הכבוד
ו' כסלו ה׳תשס״ד
לרבנים העומדים מול התקשורת ומביעים את דעתם ברמה. כפי שדורש הרבי. מעניין שבתגובות ובשיחות מאזינים רוב בעד הרבנים. אגב, מחקר שפורסם היום בעיתונות הראה שרוב המאמרים בעיתונות היה בעד ז'נבה ואילו רוב המכתבים למערכת היו נגד ז'נבה.
4.
יישר כח!
ו' כסלו ה׳תשס״ד
סוף כל סוף עושים את רצונו הק' של הרבי !
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.