מערכת COL | יום כ"ז אלול ה׳תשס״ו 20.09.2006

אניני טעם וחובבים התענגו בפסטיבל קולורדו

עד לאחרונה, מזון כשר לא היה מצרך מבוקש במיוחד בעיר בולדר בקולורדו. בעקבות פעילות חב"ד ופתיחת צרכנייה כשרה "כמות אוכלי מזון גודלת מידי יום", מספרת השליחה הגב' חני שיינר. השבוע היא ובעלה ארגנו 'פסטיבל הטעם הכשר' עם מיטב המאכלים והשפים - אחד מהם מצרפת. האטמוספירה הייתה קסומה ומטבח אפשר היה למצוא שני אנשי עסקים מתנסים, והשופט מוריי ריטשל נהנה מקוגל תפוחי-אדמה  לדיווח המלא
אניני טעם וחובבים התענגו בפסטיבל קולורדו

פסטיבל הטעם הכשר של קולורדו היה אירוע לא שגרתי לפני כל השיקולים. פסטרמי מתוק ומעושן, כבש באגוזים, קוסקוס שהובא באחד מפרברי פאריז וריח מגרה מילא את האוויר באירוע שאורגן על-ידי בית-חב"ד בעיר בולדר.

מעל 150 חובבי מזון יהודי נמשכו למקום והתרשמו מההיצע הגדול של שפים, טבחים ושירותי קייטרינג. ברקע ניגנה תזמורת ג'אז, וזה הייתה חגיגה של מגוון המאכלים הכשרים, אמרה המארגנת השליחה הגב' חני שיינר.

"זה יצר אטמוספירה קסומה. אנשים באמת התחברו אחד עם השני, הרגישו טוב ושוחחו בידידות", היא הוסיפה. בין האורחים היה השופט מוריי ריטשל שנראה נהנה מקוגל תפוחי אדמה.

סילבן חיון, סגן נשיא בחברת 'אינקום פרופרטיז", יליד תוניס ותושב פאריז, סיפר למוזמנים על הדג שהוגש בבר-מצווה שלו. עכשיו הוא הפשיל את שרווליו ונכנס למטבח להכין קצת מאכלים לצד ריק אקרמן, סוחר בבורסה שסיפר על מאכלי סבתו במצרים.

בשר כשר הם מצרך נדיר בבולדר. בית-חב"ד מפעיל צרכנייה כשרה קטנה בתוך המרכז הקהילתי המקומי, והגב' שיינר סיפרה לאתר ליובאוויטש.קום כי כמות הקליינטים גודלת מידי יום בעקבות הגברת המודעות לכשרות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.