מערכת COL | יום כ"ז אלול ה׳תשס״ו 20.09.2006

יצא-לאור: המדריך המלא לחודש החגים בבית-חיינו

יצא-לאור הקובץ "בצוותא חדא" בהוצאת ארגון "ועד תלמידי התמימים העולמי" ובו מפורטים מרבית האירועים הצפויים במהלך חודש תשרי ■ הקובץ אוגר בחובו מעבר לאירועי החודש, גם מידע מגוון ועזרים שימושיים, שיקלו על הבחור בשהותו אצל הרבי ■ "נעשתה השתדלות מיוחדת להתאים את התוכנית לכל שכבות הגילאים", אומרים גורמים בועד ל-COL  לסיפור המלא• להורדת הקובץ "בצוותא חדא": לחצו כאן
יצא-לאור: המדריך המלא לחודש החגים בבית-חיינו

הבוקר (רביעי) יצא-לאור הקובץ "בצוותא חדא" בהוצאת ארגון "ועד תלמידי התמימים העולמי" ובו מפורטים מרבית האירועים הצפויים במהלך חודש תשרי, החל משיעורים והרצאות מרתקים, התוועדויות עם משפיעים, זמני התפילות בביתו ובחדרו הק' של הרבי, ביקור בבית כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ נ"ע ועוד.

הקובץ שראה אור הבוקר, אוגר בחובו מעבר לאירועי החודש, גם מידע מגוון ועזרים שימושיים, שיקלו על הבחור בשהותו כאן, מתוך רצון להעניק את המירב לתלמידי הישיבות.

במרכז התוכנית תעמוד כמסורת השנים סדרת שיעוריו של ה'חוזר' של הרבי והמשפיע הראשי בישיבת תות"ל המרכזית ב-770, הרב יואל כהן, אשר בשנים עברו השתתפו בשיעוריו קרוב לחמש-מאות תלמידים. ב'ועד' מדגישים כי צפויים עוד אירועים נוספים שמסיבות טכניות לא עודכנו בחוברת, עליהם יבואו הודעות נפרדות.

אירועי חודש תשרי המאורגנים ע"י "ועד תלמידי התמימים העולמי", נערכים בפריסה מלאה לאורך כל ימי החודש. במסגרת לוח זמנים צפוף, ישתתפו התמימים מידי יום בתוכנית עמוסה, הכוללת שיעורים בתורתו של הרבי, או הרצאות על מאורעות ונושאים חב"דים; התוועדויות רבתיות עם משפיעים ושלוחים נודעי-שם וצפייה במראות-קודש נדירים בפרסום ראשון וכהנה אירועים רבים ומגוונים.

"נעשתה השתדלות מיוחדת להתאים את התוכנית לכל שכבות הגילאים", אומרים גורמים בועד ל-COL. 

ל-COL נמסר, כי היום (רביעי), יצא-לאור קובץ "ובחודש השביעי" - מקבץ משיחותיו של הרבי על הימים הנוראים ו'זמן שמחתנו'. מקום של כבוד שמור בקובץ, לסוגיית "יום טוב של ר"ה שחל להיות בשבת", המקבלת משמעות מיוחדת במשנתו של הרבי. החוברת הופקה בעצת משפיעים לתועלת התמימים.

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
???
כ"ז אלול ה׳תשס״ו
מה בדבר נסיעות מוזלות לאוהל?
2.
אכן, נסיעה מוזלת
כ"ח אלול ה׳תשס״ו
אם תסתכל במפרט של הוועד תוכל ליראות שתוב שם שנסיעה הלוך וחזור לאוהל הק' זה עולה 3 דולר - וזה נקרא נסיעה מוזלת!!!!
3.
note
כ"ח אלול ה׳תשס״ו
Just for clarification purposes. The Kovtzim of the Vaad has made no appearance in 770. Literally everyone is using the Kovtzim of Ato"h. Could anyone tell me where I can actually get these Kovtzim???
4.
!!!
כ"ח אלול ה׳תשס״ו
ידידי, המחיר הרגיל נסיעה לאוהל עם דונים הוא 6 דולר. 50% הנחה לדעתי זה הוזלה.

בחור שיעשה את דרכו לאוהל כ-10 במשך שעותו, יחסור בחשבו פשט 30 דולר.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.